Składanie pompy paliwowej do silnika S301D.(Andoria)
Pompa paliwowa
Pobrane z Youtube Serwis i Naprawa Silników w Warszawie – Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie. Naprawa silników, remonty kapitalne Warszawa. Warszawa zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.
Naprawa Silnika Warszawa
Naprawy silników na terenie Warszawy dokonujemy niemal każdego dnia i mamy bazę zaufanych klientów, którzy potwierdzą, że jesteśmy godnym zaufania mechanikami samochodowymi. Wymiana poduszki silnika, naprawa silników Audi,,naprawa silników BMW,,naprawa silników Citroen,,naprawa silników Dacia,,naprawa silników Fiat,,naprawa silników Ford,,naprawa silników Hyundai,,naprawa silników Kia,,naprawa silników Mercedes,,naprawa silników Nissan,,naprawa silników Opel,,naprawa silników Peugeot,,naprawa silników Renault,,naprawa silników SEAT,,naprawa silników Skoda,,naprawa silników Toyota,,naprawa silników Volkswagen,,naprawa silników Volvo,,,naprawa silników Abarth,,naprawa silników Alfa Romeo,,naprawa silników Alpina,,naprawa silników Aston Martin,,naprawa silników Bentley,,naprawa silników Cupra,,naprawa silników Dodge,,naprawa silników DS,,naprawa silników Ferrari,,naprawa silników Fuso,,naprawa silników Honda,,naprawa silników Ineos,,naprawa silników Isuzu,,naprawa silników Iveco,,naprawa silników Jaguar,,naprawa silników Jeep,,naprawa silników Kawasaki,,naprawa silników Lamborghini,,naprawa silników Land Rover,,naprawa silników LEVC,,naprawa silników Lexus,,naprawa silników MAN,,naprawa silników Maserati,,naprawa silników Maxus,,naprawa silników Mazda,,naprawa silników McLaren,,naprawa silników MINI,,naprawa silników Mitsubishi,,naprawa silników Piaggio,,naprawa silników Porsche,,naprawa silników RAM,,naprawa silników Renault Trucks,,naprawa silników Rolls-Royce,,naprawa silników Seres,,naprawa silników Skywell,,naprawa silników Smart,,naprawa silników SsangYong,,naprawa silników Subaru,,naprawa silników Suzuki,,naprawa silników Tesla,,Andoria naprawa silników ,Autobianchi naprawa silników ,Cadillac naprawa silników ,Caterham naprawa silników ,Chevrolet naprawa silników ,Chrysler naprawa silników ,Corvette naprawa silników ,Daewoo naprawa silników ,Daewoo Motor naprawa silników ,Damis naprawa silników ,DMC naprawa silników ,FSO naprawa silników ,GAZ naprawa silników ,GAZ-AVC naprawa silników ,Hummer naprawa silników ,Infiniti naprawa silników ,Intrall naprawa silników ,Izera naprawa silników ,Lada naprawa silników ,Lancia naprawa silników ,LDV naprawa silników ,Ligier naprawa silników ,Lotus naprawa silników ,LTI naprawa silników ,Maybach naprawa silników ,MG naprawa silników ,Polski Fiat naprawa silników ,Rover naprawa silników ,Saab naprawa silników ,Tata naprawa silników, serwis subaru, serwis silnik naprawa, Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie, naprawa pomp wtryskowych,
Nasi Mechanicy zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników, Naprawa silnika to kosztowna usługa w cenniku w większości serwisów samochodowych. … W tym czasie mechanik samochodowy szlifuje wał karbowy zapraszamy.
Witam jak znaki na tej listwie będą nie równo to może mój es chodzić nie równo na obrotach? W dodatku dodam że widziałem na zdjęciu że sprężyna powinna być między łączeniem dawki gazu czy tak powinno być? Bo u mnie jest brak tej sprężyny
Żenada brak wiedzy . Ciekawe ile ludzi wprowadziłeś w błąd.
Jak wymienić olej esiok 15
Mam silnik es 7 i nie mogę go odpowietrzyć pompa nie podaje paliwa a podobno po regeneracji rozbierałem składałem jak na filmie i nawet obróciłem ten trzpień jak w komentarzach o 180 stopni i odkręciłem rurkę i strasznie słabo pompuje tak jak by silnik ten bolec co pompuje i reguluje się zapłon może mało wychodził mam pytanie zmierzyłem na suwmiarce ile wychodzi do samej góry i jest 10 milimetrów czyli 1 cm możne za mało wychodzi i nie pompuje jak trzeba proszę o radę
Witam wszystkich.
U mnie pompa paliwowa przy wolnym kręceniu korbą w ogóle nie podaje paliwa dopiero przy większych obrotach widać ledwo kroplę – czy jak wymienię sekcję to pomorze czy szukać innej przyczyny – a i strasznie trzeba się nakręcić aby zapalił.
Dziękuję za poświęcony mi czas i pozdrawiam
Potwierdzam!
Założenie trzpienia sekcji, tak jak na filmiku skutkuje falowaniem na wolnych obrotach, odwrócenie o trzpienia o 180 stopni załatwia sprawę.
No i porównajcie sobie to teraz do nowoczesnej pompy z dzisiejszego turbodiesla. MASAKRA :O
Potwierdzam nacięcie na "trzpieniu sekcji " ma być odwrócone o 180° jak złożycie tak jak na filmie czyli nacięcie w stronę tłoka to silnik będzie falował na wolnych czy też szybkich obrotach i kopcił na czarno…
…. to nacięcie na "trzpieniu sekcji ?" ma być odwrócone o 180° a nie jak ten "piekarz cukiernik albo ch..j wie kto pokazuje "niech lepiej zajmie się zamiataniem ulic , przez jego głupi błąd straciliśmy pół dnia . Mój błąd był taki że rozkręcając nie popatrzyłem jak było wcześniej ? Mam tylko nadzieję że facet nie jest chirurgiem !!!!
a mam pytanie czy 7 może chodzić na wolnych obrotach bo wszystkie jakie słyszałem chodziły nie równo miały wysokie a zaraz niskie czy da się to ustawić?
witam koledzy pomoże ktos mam esa 7 i nie równo pracuje na wolnych jak i wysokich obrotach nowa sekcja wtrysk obracałem sekcje i nic troche jest to uciążliwe jak sie jezdzi poradzi ktos
Ostatnio mój silnik stracił na mocy.
Dobrze odpala i równo chodzi na wolnych obrotach, ale po dodaniu gazu wolno się rozkręca i jest słaby.
Jeszcze nie sprawdzałem co się dzieje ale jeżeli paliwo dochodzi to co szybciej siada pompa czy wtryskiwacz.
Czy części można kupić i gdzie? (sekcja tłocząca, sekcja wtryskiwacza jaki to TYP)
Mam taki problem ponieważ gdy kręcę wałem korbowym i listwę zębatą wysuniętą prawie całą to paliwo widać że podaję ale gdy listwa jest wysunięta mniej to już nie podaję czy tak ma być ?
Cześć mam silnik es301d i mam zamiar wymienić pompę jak to zrobic poprawnie i czy muszę ustawiac rozrząd prosze o pomoc
widzę że zajmuje się pan takimi silnikami więc mam pytanie otóż posiadam silnik s-231 w ciągniku i po 1 godzinie pracy nagrzewa mi się ten silnik robi się słaby,raz nawet mi sam zgasł,potem to wogóle nie mogłem ruszyć korbą,co to może być?
nie wiem jak u was, ale u mnie chodzi równo na bardzo niskich obrotach
a co do składania pompy ja tłoczek montuje odwrotnie ( wycięciem na zewnątrz silnika a nie do cylindra)
Tomek Skóra
s301d ma to do siebie że nierówno chodzi na niskich obrotach, to nie jest wada, te silniki w ten sposób działają 😉
witam mam pytanie jak można wyregulować wolne obroty, ponieważ nierówno chodzi, jak to sie robi? pozdrawiam
prostota 🙂 pompka prosta a pompuje sobie paliwo, a teraz te pompy to era kosmiczna
cześć dzięki za instrukcje muszę to u siebie sprawdzić bo sam z kolegą składałem na pałe nie wiedząc jak to powinno byc dokładnie bo było zastojałe jak kupiłem silnik może pomoże w paleniu pozdrawiam jak tam rebak juz praca była jak bys mógł kiedys tak z robić z pompą 2ca 90