Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Silnik BMW 2.0D B47 Wymiana rozrządu. Objaśniamy zasadnicze różnice pomiędzy N47. BMW F11, F30, G30



W dzisiejszym odcinku skupiamy się na największych różnicach w rozrządach pomiędzy tymi dwoma silnikami. Obalamy pewien mit, który krąży po Internecie od dłuższego czasu.

Pełną wymianę rozrządu w silniku N47 znajdziecie pod tym linkiem.
https://youtu.be/T_9_Aqv0l6c

Zacznij wspierać ten kanał, a dostaniesz te bonusy:
https://www.youtube.com/channel/UCgBrYFh0B09Y_BmroH-KkiQ/join

[Elektronomia]
https://www.facebook.com/Elektronomia
https://www.instagram.com/elektronomia
https://soundcloud.com/elektronomia
———————————————————————————————————————
Nasz Instagram:
https://www.instagram.com/lukserwis24/

Odwiedzajcie tez nasz profil na FB:
https://www.facebook.com/LukSerwisLJ

Adres naszej strony:
http://lukserwis24.pl
———————————————————————————————————————
Muzyka: To Space
Muzyk: Not The King. 👑
#b47 #f11 #bmw

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

47 thoughts on “Silnik BMW 2.0D B47 Wymiana rozrządu. Objaśniamy zasadnicze różnice pomiędzy N47. BMW F11, F30, G30

  1. Jak dla mnie N czy B to jedno i to samo w kwestii rozrzadu. Podobno jest cos zmienione z tymi kolami zebatymi.
    Z moich doswiadczen to te rzorzady strzelaja bez ostrzezenia. Wplyw ma styl jazdy i interwaly. U mnie w salonowym M47 przy 110 tys mial juz luz straszny. Jazda po miescie a interwal 30 tys.
    Jak sie zrobi nowy rozrzad i zmienia olej co 10 tys to jest spokoj na conajmniej 200.
    Ja mialem wszystkie te silniki po kolei i nie mialem z nimi wiekszych problemow.

  2. Płukanki silnika załatwiają te silniki, a właściwie załatwiają panewki! Dlaczego? Bo po przebiegu 200 i więcej tys km nagaru w silniku jest dużo. Płukanka ten nagar wypłukuje zapychając kanały smarne przy panewkach i czasem "rzygacza" przy rozrządzie, co skutkuje zatarciem się silnika oraz pękającymi rozrządami! Płukanki są dobre ale dla silników w których wymieniano olej co 10 tys km lub silniki mają mniej niż 100 tysięcy nalotu.

  3. Rozrząd między n47 a b47 różni się tym że w b47 poprawili i rozrząd jest idealnie równo między kołami . A w n47 koła miały przesunięcie względem siebie i to przez to się uszkadzał

  4. Dzięki za obalenie mitu! Mi wcisnęli rok temu BMW F31 z silnikiem B47 chwaląc go ze to zupełnie inny silnik niż n47 i wszystkie bolączki zostały poprawione -.- najchętniej bym mu teraz jebnal kluczykami i pokazał twoj film. Kupiłem z przebiegiem 90 tys od tamtej pory wymieniam co 10 tys olej. Aktualnie 125 tys na budziku, wymieniac juz czy mogę do 200 tys pojeździć? Ile taka usługa kosztuje mistrzu złoty. Pozdrawiam

  5. Jeśli ktoś chce dbać o silnik ale tak mega i poza tym że wymian regularnie co 10tys km olej czy polecasz przejście z 5w30 na 5w40? Oczywiście zachowując normę BMW.

  6. Kupiłem autko z b47 205 tyś km ( niemiec zmieniał co 30 tyś), teraz jest przebieg 320 tyś ( zmieniam co 10 tyś olej) rozrząd oryg! Auto śmiga)

  7. Bardzo ciekawe z tymi kołami zębatymi wału korbowego 😀 ciekawe ile zębatek macie wrzuconych do beczki z nowych zestawów 🙂 Kolejny super materiał, jednak nie nadaje się on do wrzucenia na forum BMW F11 – tam KAŻDE pytanie kończy się hejtem, tekstami w stylu "podłącz dobry komputer, nie znasz się to się nie zabieraj, nie wspomne o krytyce – jeden na drugiego gada, że każdy źle zmienia rozrząd.. Istne przedszkole, a raczej Moda na Sukces. Co najlepsze – połowa tych gnojków F10 F11 widziało tylko w gazecie typu Auto Świat, a druga połowa ślepo ufa swoim mechanikom i na każdym kroku daje się naciągać finansowo, zgodnie z powiedzeniem – PRZECIEŻ BMW MUSI KOSZTOWAĆ. Warto wam oddać auto, jesteście swietnymi fachowcami.

  8. No właśnie chodziło mi o to koło zębate na wale nadal jest nie wymienne czyli nadal kupa 🤦 jak będzie uszkodzone to nowy wał kosztuje tyle co w miarę używany silnik BMW to kupa czy to e90 czy f30 czy F10 pozdro fajny film .

  9. Skoro marka Iwis rozrządu idzie na pierwszy montaż i jak widać zawodzi po chyba niedługim czasie to jakie są przesłanki żeby ponownie ją montować?

  10. Так какой двигатель лучше на твой взгляд? N47 или B47?
    Как по мне одинаковые. Главное менять масло каждые 10 000км, не более ☝️👍

  11. Czy rozrząd od n47 np febi bedzie pasowal do B47 ? Zmieniłem właśnie z silnika n47 (wyminialem na rozrzadzie dayco) i jestem ciekawy czy do B47 tez bedzie pasowal rozrzad od n47 (na internecie zazwyczaj oznaczanie sa takie same dla tego i tego silnika ,mimo ze mowicie ze glownie zebatki sie zmienily minimalnie.) I ile kosztuje u was wymiana rozrzadu i na jakich czesciach?

  12. To w bmw zmienia się rozrząd? Moja E39 M57D30 od salonu w rodzinie i zaraz 600 tysięcy pęknie na blacie a rozrząd od nowości siedzi. Jedynie pompę wody musiałem wymienić XD

  13. Sprzedałem e90 z n47 z przebiegiem 320 tys. Nowy właściciel, po kilku miesiącach napisał mi że zdecydował się wymienić rozrząd. Rozrząd był od nowości i jeszcze w bardzo dobrym stanie. W filmie skupiłeś się na interwałach olejowych i przebiegu. Tylko przebieg w mieście np warszawa 200 tys, a przebieg na trasie to tak naprawdę dwa różne przebiegi, mimo że licznik pokazuje to samo. Do tego jeszcze system start stop, który również daje popalić rozrządowi. Oczywiscie olej zmienialem co max 15 tys, start stop off. Ps. Obecnie mam f31 z b47😉

  14. Jeżeli koło zębate na wale jest niewymienne, to czy przy wymianie rozrządu należy zastosować również nowy wał z takim kołem? W jednym artykule spotkałem się z takim stwierdzeniem.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!