Dzień dobry
Dzisiaj krótki film ,bo z jednej kamery nie mogłem dać nagrań do programu..
Jutro będzie coś więcej 🙂
Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
36 thoughts on “ROZBIERAMY SILNIK W JELENIU! – Naprawa Wtryskiwaczy”
Dzień dobry! 🙂 (Dzisiaj film dla znaFców 😀 ) Te 10 tysięcy na samym początku jest źle powiedziane 😛 (mój błąd) Do serwisu nie zmieniałem specjalnie oleju ,żeby na darmo tego nie robić 😀 5250 -był robiony duży serwis (Na 5220 był kupiony) 5600 – mały serwis 5920 – stan na dziś (Po remoncie będzie wykonany serwis) Okazało się ,że oprócz wtrysków do regeneracji pójdzie głowica i wymiana uszczelki Jutro będzie o wiele dłuższy film. Pozdrawiam!
Powiem tak, że swojego doświadczenia, nie po złości, jak już ktoś łapy wciskał w silnik to już się zacznie sypać z silnikiem. A zwłaszcza po tym serwisie.. obym się mylił, I zalej silnik olejem z schella bo u mnie ciągniki i koparki robią nawet 2000mth w roku i silniki czyściutkie w środku.
Będzie drogo. Zasady w warsztatach są takie: 1. Klient patrzy na ręce mechanika +50% 2 . Klient patrzy na ręce mechanika i komentuje +100% 3.Klient patrzy na ręce mechanika i w dodatku wie lepiej +200% 4. Klient patrzy na ręce mechanika i próbuje mu pomagać + 300%
Adrian nie ma co się przejmować tak bywa z używanymi maszynami. Najważniejsze, że w porę reagujesz bo koszty mogły być jeszcze wyższe. Co do poprzedniego właściciela to norma, że wymienia się sprzęt na nowy jak stary wymaga inwestycji.
Jak bedzisz składać głowice. To jest taki preparat w spreju który bardziej uszczelnia uszczelkę pod głowica psujesz przed składaniem na oby 2 strony zakładasz skręcasz i gotowe
Ten John Deere dostanie od serwisu nowego kopa i będzie chodził nowy by się wzięło to jeszcze większy problem nie wytrzymał by tych godzin bez awarii.szczegulnie model r.mi przy 340mth słynna skrzynia się popsuła i oddałem to w cholerę.
Pojechałeś sprawdzić co się dzieje u mechanika a sam odkręcasz , ja bym wzial szczotke i zamiótł im warsztat jeszcze a na koniec dostaniesz fakturę na której Ci możę odliczą coś hahaha
Jeszcze kilka lat temu wtryski denso byly nieregenerowalne poniewaz denso nie udostepnialo do nich czesci na rynek wtorny. Dzis jest inaczej i spokojnie dopoki cewki sa sprawne koncowki mozna wymieniac na orginal. Jedynym problemem jest to ze warsztaty do regeneracji musza miec autoryzacje denso i nie kazdy taka posiada. Jesli znajdziesz zaufany warsztat ktory dobrze i zgodnie z technologia denso wtryski zregeneruje to takiej regeneracji bym sie nie obawial. Wiele nieuczciwych firm przemyje wtryski w myjkach ultradzwiekowych i twierdza ze je zregenerowali i tu jest caly problem z regeneracja. John deere ma na sprzedaz w swojej ofercie zarowno pompy jak i wtryski regenerowane. A co do usterek wtryskow to czesto uszkadzaja sie wlasnie przez dostajacy sie plyn do cylindra czyli uszkodzona uszczelke pod glowica i nie zawsze musi to byc wina zlego paliwa
Dzień dobry! 🙂 (Dzisiaj film dla znaFców 😀 )
Te 10 tysięcy na samym początku jest źle powiedziane 😛 (mój błąd)
Do serwisu nie zmieniałem specjalnie oleju ,żeby na darmo tego nie robić 😀
5250 -był robiony duży serwis (Na 5220 był kupiony)
5600 – mały serwis
5920 – stan na dziś (Po remoncie będzie wykonany serwis)
Okazało się ,że oprócz wtrysków do regeneracji pójdzie głowica i wymiana uszczelki
Jutro będzie o wiele dłuższy film. Pozdrawiam!
7:38 operacja prawie jak na otwartym sercu 😁
A gdzie masz majstra co remontował c 360
A miał być taki dobry,tak go sprawdzali ,no po prostu miało być cacuszko. A teraz lipa i płaci
Czy tylko mi sie wydawalo ze ten silnik na filmikach nie pracował jak trzeba?
John Deere na żyletki
Powiem tak, że swojego doświadczenia, nie po złości, jak już ktoś łapy wciskał w silnik to już się zacznie sypać z silnikiem.
A zwłaszcza po tym serwisie.. obym się mylił, I zalej silnik olejem z schella bo u mnie ciągniki i koparki robią nawet 2000mth w roku i silniki czyściutkie w środku.
👍👍👍
800-1000mth i zmiana oleju w silniku? Komuś się silnik ze skrzynią pomylił.
Pamietam slowa mark jak kupiowaliscie.
5800 co to jest xD
Uczciwe warsztaty najszybciej padają 😄
Dobremu mechanikowi to po skręceniu, jeszcze śrubki zostają
Jest i Piciu mój ulubiony kierowca 🙂 Trochę humoru, trochę pracy i tak trzymać 😉 Ciekawie się oglądało 😉 Pozdrawiam serdecznie z Krakowa 😉
U Szoka też wyj…… Uszczelkę
Opowiedz co się stało między tobą a Kazikiem ,😭
full serwis jonh Deera Adriana
@jockerfarm to teraz po remoncie jak się uda skuście się na podniesienie mocy boostem , zawsze to lżej będzie miał a i może paliwa mniej będzie brał 😛
Cześć Adrian a wg co z ta chalą co miałeś stawiać
Będzie drogo. Zasady w warsztatach są takie:
1. Klient patrzy na ręce mechanika +50%
2 . Klient patrzy na ręce mechanika i komentuje +100%
3.Klient patrzy na ręce mechanika i w dodatku wie lepiej +200%
4. Klient patrzy na ręce mechanika i próbuje mu pomagać + 300%
Obejrzyj koniecznie………..
Aż było by dziwne jak by korbanek nic innego nie wykrył. To jest ich chwyt
Adrian nie ma co się przejmować tak bywa z używanymi maszynami. Najważniejsze, że w porę reagujesz bo koszty mogły być jeszcze wyższe. Co do poprzedniego właściciela to norma, że wymienia się sprzęt na nowy jak stary wymaga inwestycji.
Czemu zmieniasz miniaturki i tytuł filmu po czasie?
Jak bedzisz składać głowice. To jest taki preparat w spreju który bardziej uszczelnia uszczelkę pod głowica psujesz przed składaniem na oby 2 strony zakładasz skręcasz i gotowe
W nh TM siłownik od maski strzelił ale nie wymieniamy bo nawet nie ma po co maski podnosić
Jak u Szoka 12
Ten układ paliwowy tak naprawdę cały powinien być wymieniony tam nic nie zregeneruje się bo jest wstawiony układ paliwowy od Denso Najgorszy szrot
Adrian może by Kazik pomógł ?🙂
Nie wiedziałem że Korbanek ma specjalistów od JohnDeera
Ten John Deere dostanie od serwisu nowego kopa i będzie chodził nowy by się wzięło to jeszcze większy problem nie wytrzymał by tych godzin bez awarii.szczegulnie model r.mi przy 340mth słynna skrzynia się popsuła i oddałem to w cholerę.
Adrian rozbieranie to ci bardzo dobrze idzie ciekawe jak będzie ze składaniem. Pozdrawiam
Pojechałeś sprawdzić co się dzieje u mechanika a sam odkręcasz , ja bym wzial szczotke i zamiótł im warsztat jeszcze a na koniec dostaniesz fakturę na której Ci możę odliczą coś hahaha
Im dalej w las tym więcej grzybów 🤷♂️
Jeszcze kilka lat temu wtryski denso byly nieregenerowalne poniewaz denso nie udostepnialo do nich czesci na rynek wtorny. Dzis jest inaczej i spokojnie dopoki cewki sa sprawne koncowki mozna wymieniac na orginal. Jedynym problemem jest to ze warsztaty do regeneracji musza miec autoryzacje denso i nie kazdy taka posiada. Jesli znajdziesz zaufany warsztat ktory dobrze i zgodnie z technologia denso wtryski zregeneruje to takiej regeneracji bym sie nie obawial. Wiele nieuczciwych firm przemyje wtryski w myjkach ultradzwiekowych i twierdza ze je zregenerowali i tu jest caly problem z regeneracja. John deere ma na sprzedaz w swojej ofercie zarowno pompy jak i wtryski regenerowane. A co do usterek wtryskow to czesto uszkadzaja sie wlasnie przez dostajacy sie plyn do cylindra czyli uszkodzona uszczelke pod glowica i nie zawsze musi to byc wina zlego paliwa
HAHAHA olej i zwarcie tak w ciula to można robić melioranta. Wada fabryczna, jak maja nowa wiązkę, wiązka zjebana akcja serwisowa a nie złotówki.
To się zdziwi joker jaka cena będzie za tą naprawę. Gościowi przy Fendt 312 za wymianę uszczelki pod głowicą wykasowali 28 tyś zł