Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Remont silnika 1.8, 2.0 TFSI

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

28 thoughts on “Remont silnika 1.8, 2.0 TFSI

  1. Ten silnik to dramat. Tykająca bomba. Młynek do metalu. Nieważne ile wlejesz oleju i tak go rozpierdolisz. Niemiecki inżynier długo się zastanawiał jak wyjebać korbę bokiem w najmniej oczekiwanym momencie.
    Głowica – umarła z niedosmarowania, gdyby przyłożyć głowicę gramofonową do "gładzi" łożyska to możnaby usłyszeć pierdy niemieckiego inżyniera
    Panewki korbowodowe – P164B na D, umarły z niedosmarowania i wyjebały dziurę w bloku; od dołu tego oczywiście nie sprawdzisz, tylko trzeba cały silnik wyciągać, bo niemiecki konstruktor nie przewidział, że może się coś zatrzeć
    Tłoki – są dwie wersje i każda inna, ale jedno jest pewne – w końcu puści olej
    Odpowietrzenie skrzyni korbowej – lepszy byłby kondom Durexa niż plastik bombastik z membranką
    Turbo – gejzer oleju, dolot zawsze zajebany olejem, nieważne z której strony spojrzysz
    Rozrząd – niemiecki inżynier jak to projektował to wcześniej spadł z krzesła na głowę, niesamowite wrażenia z odczytywania błędów P0010 i P0016 gwarantowane
    A kto zgadnie gdzie jest rozrusznik w tym aucie? I co najważniejsze, jak go wymontować? Dla znalazcy dam tłok jako popielniczkę.
    Gówno ładnie zapakowane.

  2. Witam Mat. zmienialem rozrzad przy 2.0 tfsi i uszczelnialem pokrywe wałków rozrządu w sumie to uszvzelnialem caly silnik wszystkie zimeringi i uszczelki (goly slupek) po zlozeniu silnik zapalil smarowanie oleju ok (lampka cisnienia zgasla) po przejechaniu 5km zaczyna cos piszczec w okolicach kola pasowego i zapala sie konefka na czerwono zgasem motor i na holu do garazu dzis rano znów odpalam i na zimnym wszystko ok a jak sie zagrzeje robi sie to samo blad mam zawor regulacji ciśnienia

  3. Witam jak jest z silnikiem 2.0 tfsi golf 6 gti ? 211 km z tego co wiem wersję edition 35 są już bez wad i wersję po 2011 roku. A jak z tymi od 2009 w górę 211 km 2.0 tfsi golf 6 ?

  4. jak widać niemieckie jednorazówki nic się nie zmieniły i dalej nawalają !? ale jak jest coś wadliwe to trzeba to przekonstruować a nie bez końca naprawiać czy niemiaszki o tym nie wiedza >> jak rura pęknie to się zmienia rurę a nie zbiera wodę która się leje ! podziwiam mechanikow i chyle czola przed nimi za cierpliwosc w naprawianiu tego zlomu! pozdrawiam !

  5. Cześć
    Mam problem z audi a5 quattro 2.0 tfsi 211km
    Po wciśnięciu gazu trochę mocniej zapala się epc i mam nie przekraczać 4tys obrotów
    Oleju bierze mało bo jakiś litr na 10tys
    Podobno nie trzyma już ciśnienia i puszcza na wałku czy jakiś tak
    W każdym bądź racie jeżdżę już tak długo
    Może ze 100tys zrobiłem ale chce to zrobić żeby jeszcze trochę pojeździć
    Nie wiem komu mam to dać do zrobienia. Jestem z Wrocławia. Jak czytam opinie o jakimś warsztacie to mi się odechciewa cokolwiek im dać do naprawy. Wiem ze są dobre i zle opinie ale te zle dają do myślenia o podejściu warsztatu do klienta. Np
    Ostatnio malowali mi zderzak w aucie i wymieniali przedni reflektor w aso to bilans jest taki ze mam lampe od innego modelu która swieci jaśniej a do tego rozjebali mi zagłówek w tylnej kanapie bo jakiś ciec złożył kanapę nie odsuwając przedniego fotela tak ze skóra na zagłówku wytarła się o plastik w oparciu fotela. Itp
    Jeszcze tego było trochę
    Pomóż mi proszę bo sam bym to zrobił gdybym miał warsztat. Nie na tam nic skomplikowanego. Trzeba rozebrać, wyczyścić wymienić na odpowiednie części itp. bez naciągania klienta. Skomplikowana to może być operacja serca lub coś w tym rodzaju

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!