Podczas naprawy ciągnika Claas z silnikiem John Deere, mechanik z firmy Korbanek stwierdził konieczność wymiany uszczelki pod głowicą na zalecaną przez Claasa. Użycie do naprawy sprawdzonych części jest ważne dla jakości naprawy tej awarii.
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
50 thoughts on “Naprawiamy silnik John Deere 👉w ciągniku Claas Arion 👉metalowa uszczelka pod głowicą [Korbanek]”
Uszczelka pod głowicą silnika John Deere w ciągniku Claas nie wytrzymała. Claas zalecił wymianę uszczelek pod głowicą w pokazywanym modelu ciągnika (gdy wystąpi problem) na uszczelkę o lepszych parametrach dostępną w autoryzowanej sieci Claas-a.
Glupota skoro zawory i prowadnice sa ok to jakim prawem szedl olej przez prowadnice? bo uszczelniacze byly wadliwe? Waszym mysleniem to ursusy i zetory powinny olej brac gora bo przeciez nie maja uszczelniaczy.
Zestaw naprawczy jednego cylindra 330€, ten stozek występuje zawsze w premiumkach , comforty wtryski na wierzchu maja , jestem ciekaw ile nalicza claas marży
W tym wieszaku da rade wszystko wymienić tylko trzeba troszkę się zastanowić i żadnego problemu nie ma z uszczelnieniem, wiem bo sam u siebie to naprawiałem.
Dziwi mnie to, że John Deere nie potrafił przez tak długi okres produkcji tych silników wyeliminować tej usterki. W naszym Claas Ares 826 RZ z 2004r, trochę ponad 8000h, uszczelka wymieniana już dwa razy.
Korbanek prowadził massey fendt claas teraz co innego ale klientów nie olal poprawia po wszystkich fajtlapach a jd tylko wyłudzić chce pieniądze w dodatku jd to złop pijak paliw ny a wcale bezawaryjny nie jest i żaden nie wykręcił 34000 mth
U znów pozwolę podzielić się swoim doświadczeniem. Mieliśmy jedna 640 i 650 oraz ten mniejszy 440 i takiego g.dawno u nas nie latało. W Norwegii traktory mają po 1 rok gwarancji ale specjalnie dla nas diler przedłużył do 3 lat aby nas skusić do zmiany z MF i daliśmy radę tylko do 1.5 roku. Nigdy więcej tej zarazy. Jak miałem pracować z ładowaczem na 650 to płakałem. Koszmar
A i dodam mojemu znajomemu w kombajn ie przewód paliwowy pęk i zasysal powietrza to serwis jd chciał wyłudzić 20000 zl ze pompa jest zła itd.gosciu sam doszedł koszt 10zl przewodu i jest ok to podobno z zabina karniewskiedo co jak co ale Korbanek takich chwytów nie używa tylko muwi jak jest
To co związane z john deere to zepsute a dilerzy jak najbardziej uważajcie ja w sklepie jd zapłaciłem za części dwa razy raz gotówką puzniej wysłali mi fakturę przelewowa i zapłaciłem odebrałem potwierdzenia nie mn8alem jak to w sezonie szybko szybko i wykorzystali sytuacje i wysłali przelewu we która zapłaciłem i jak rozmawiałem ja nie per wszy przestrzega jd to zlodzieje
Witam, z cenami na łeb padło dziadom, ponad 2 tysiące za kawałek blaszki z gumą, przebóg z makulatury ponad 700, dwie stówy za ,,tulejkę". Płace pół miliona za ,,nowoczesny" sprzęt, który bez grzebania ma problem dotelepać się do końca gwarancji. Musi części produkuje Ferrari z materiałów, które Mirek wydobywa koparką na księżycu… Pozdrawiam
kolejny świetny film wszystko dokładnie omówione i co ważne pokazane ogromny szacunek dla was za przygotowywane tak szczegółowych materiałów nie tylko omówienie ale i pokazanie wszystkiego pozdrawiam serdecznie i łapka w góre leci
Ceny oryginalnych części to naprawdę są ustalane jak w kabarecie, że ktoś siedzi i "o to może na to walniemy 300zł, a co". Kiedyś kumpel przywiózł potencjometr z jelenia , bo nie działa jak należy regulacja zagłębienia przy oraniu. Obadałem i mówię ,że z tego nic już nie będzie , niech podjedzie do elektronicznego i kupi o takich samych parametrach. Zrobił oczy, bo mówię mu,że to zwykły potencjometr o charakterystyce ,już nie pamiętam czy logarytmicznej ,czy liniowej ,a on myślał ,że to jakaś kosmiczna technologia. Jak mi powiedział ile taki oryginalny z logiem jelenia ,to naprawdę trzeba być jeleniem, żeby tak dać się wyru…ać na kasę . Zwykły potencjometr tyle,że ma logo blisko 300zł, a w byle elektronicznym można kupić znacznie lepszy za kilkanaście złotych.
Nie podoba mi się sposób montażu głowicy, nieprecyzyjne opuszczanie i przesuwanie jej po uszczelce. Powinno się dać chociaż dwie szpilki prowadzące. Film będzie podstawą do reklamacji jak wydmucha ponownie.
Drugi raz napisze filmiki sa jak najbardziej godne polecenia i nawet sie nie spodziewalem ze w niedziele tez Państwo coś dodadzą. Ale czy dostane odpowiedż jak to jest z tymi orginałami??? bo jezeli placi sie pare zlotych wiecej to też sie czegoś wymaga…..
Pierwszy raz piszę. Wspaniały kanał, ciekawe przypadki, dydaktyczność oraz realne koszty. Nie mam gospodarstwa ale jestem fanem agro techniki. Dzięki Panowie za to co robicie. Pozdrawiam.
Nie rozumiem zdziwienia, ze te maszyny sie psuja, oczywiscie ze sie psuja, JD nie jest tu wyjatkiem, jednak gorzej gdy producent testuje na klientach swoje wyroby, tak jak np w przeemysle samochodowym, tez placi sie worek pieniedzy na tak zwane marki premium I dostajesz rozrzad lancuxhowy ktory lewdo 100 tys dociagnie
Podobają mi się filmy ,na przyszłość jak zakładacie głowice to mogli byście wkręcić dwie szpilki po przekatnej w blok i po nich wprowadzić głowice bez zbędnych nerwowych ruchów
John Deere tak samo jest dziś awatyjny jak inne marki, nawalone czujników i niepotrzebnych systemów i elektronika, która oczywiście nie lubi wody i błota. Efektem jest pracuj w suchym i czystym HeHe
Dziwny paradoks ,że sprzęt za grube pieniądze nie ważne czy to claas,fendt new Holland czy co innego ale żeby w XXI wieku jakikolwiek sprzęt wychodził z wadą fabryczną z fabryki ? Nie wiem czy w 100% sprzęt przed wyjazdem z fabryki sprawdzają ludzie czy roboty ale takie rzeczy jak wada fabryczna nie powinny mieć miejsca w takim postępie technicznym
Uszczelka pod głowicą silnika John Deere w ciągniku Claas nie wytrzymała. Claas zalecił wymianę uszczelek pod głowicą w pokazywanym modelu ciągnika (gdy wystąpi problem) na uszczelkę o lepszych parametrach dostępną w autoryzowanej sieci Claas-a.
Arion510 głowica regenerowana w renomowanej firmie ,części z serwisu , po uruchomieniu i rozgrzaniu para z odmy . Przyczyna ?
Glupota skoro zawory i prowadnice sa ok to jakim prawem szedl olej przez prowadnice? bo uszczelniacze byly wadliwe? Waszym mysleniem to ursusy i zetory powinny olej brac gora bo przeciez nie maja uszczelniaczy.
Ogólnie te silniki jeszcze nie są skomplikowane
Zestaw naprawczy jednego cylindra 330€, ten stozek występuje zawsze w premiumkach , comforty wtryski na wierzchu maja , jestem ciekaw ile nalicza claas marży
Czy w tym silniku nie ma tuleji ustalajacych położenie głowicy?
Proponuję zainwestowanie w jakiś lepszy mikrofon bo cały film słuchać oddychanie a raczej sapanie gościa, po za tym ok.
W tym wieszaku da rade wszystko wymienić tylko trzeba troszkę się zastanowić i żadnego problemu nie ma z uszczelnieniem, wiem bo sam u siebie to naprawiałem.
Ciekawe gdzie się podział Upadły Jeleń. Ciekawa seria filmików pewnego właściciela ,który pokazał że JD to nie taki rodowity Amerykanin 🙂
te wspulczesne traktory sa jakies takie bardzo zawodne
Claas te ciągniki trochę pozostawiają do życzenia.
czy to prawda ze arbos ma problemy finansowe ??
Dlaczego nie używacie filtrów Sędziszów
Dziwi mnie to, że John Deere nie potrafił przez tak długi okres produkcji tych silników wyeliminować tej usterki. W naszym Claas Ares 826 RZ z 2004r, trochę ponad 8000h, uszczelka wymieniana już dwa razy.
Korbanek prowadził massey fendt claas teraz co innego ale klientów nie olal poprawia po wszystkich fajtlapach a jd tylko wyłudzić chce pieniądze w dodatku jd to złop pijak paliw ny a wcale bezawaryjny nie jest i żaden nie wykręcił 34000 mth
Kapitalka silnika ? Jaki koszt ? Ile mial godzin ?
U znów pozwolę podzielić się swoim doświadczeniem. Mieliśmy jedna 640 i 650 oraz ten mniejszy 440 i takiego g.dawno u nas nie latało. W Norwegii traktory mają po 1 rok gwarancji ale specjalnie dla nas diler przedłużył do 3 lat aby nas skusić do zmiany z MF i daliśmy radę tylko do 1.5 roku. Nigdy więcej tej zarazy. Jak miałem pracować z ładowaczem na 650 to płakałem. Koszmar
A i dodam mojemu znajomemu w kombajn ie przewód paliwowy pęk i zasysal powietrza to serwis jd chciał wyłudzić 20000 zl ze pompa jest zła itd.gosciu sam doszedł koszt 10zl przewodu i jest ok to podobno z zabina karniewskiedo co jak co ale Korbanek takich chwytów nie używa tylko muwi jak jest
To co związane z john deere to zepsute a dilerzy jak najbardziej uważajcie ja w sklepie jd zapłaciłem za części dwa razy raz gotówką puzniej wysłali mi fakturę przelewowa i zapłaciłem odebrałem potwierdzenia nie mn8alem jak to w sezonie szybko szybko i wykorzystali sytuacje i wysłali przelewu we która zapłaciłem i jak rozmawiałem ja nie per wszy przestrzega jd to zlodzieje
Montaż głowicy pierwsza klasa:D
Panie kierowniku poprosił bym o filmik z ustawiania zaworów tegoż silnika.Pozdrawiam
Witam, z cenami na łeb padło dziadom, ponad 2 tysiące za kawałek blaszki z gumą, przebóg z makulatury ponad 700, dwie stówy za ,,tulejkę". Płace pół miliona za ,,nowoczesny" sprzęt, który bez grzebania ma problem dotelepać się do końca gwarancji. Musi części produkuje Ferrari z materiałów, które Mirek wydobywa koparką na księżycu…
Pozdrawiam
kolejny świetny film wszystko dokładnie omówione i co ważne pokazane ogromny szacunek dla was za przygotowywane tak szczegółowych materiałów nie tylko omówienie ale i pokazanie wszystkiego pozdrawiam serdecznie i łapka w góre leci
Jak zawsze pełen profesjonalizm Pana Kierownika !!!!! Gratulacje !
Ceny oryginalnych części to naprawdę są ustalane jak w kabarecie, że ktoś siedzi i "o to może na to walniemy 300zł, a co". Kiedyś kumpel przywiózł potencjometr z jelenia , bo nie działa jak należy regulacja zagłębienia przy oraniu. Obadałem i mówię ,że z tego nic już nie będzie , niech podjedzie do elektronicznego i kupi o takich samych parametrach. Zrobił oczy, bo mówię mu,że to zwykły potencjometr o charakterystyce ,już nie pamiętam czy logarytmicznej ,czy liniowej ,a on myślał ,że to jakaś kosmiczna technologia. Jak mi powiedział ile taki oryginalny z logiem jelenia ,to naprawdę trzeba być jeleniem, żeby tak dać się wyru…ać na kasę . Zwykły potencjometr tyle,że ma logo blisko 300zł, a w byle elektronicznym można kupić znacznie lepszy za kilkanaście złotych.
Panu nagrywającemu filmy, szacunek za chęci podzielenia się wiedzą oraz doświadczeniem
Nie podoba mi się sposób montażu głowicy, nieprecyzyjne opuszczanie i przesuwanie jej po uszczelce. Powinno się dać chociaż dwie szpilki prowadzące. Film będzie podstawą do reklamacji jak wydmucha ponownie.
10:15i po uszczelce 😁
To nie jd tylko francuskie 6,8 litra wadliwe silniki
👍👍👍👍
Drugi raz napisze filmiki sa jak najbardziej godne polecenia i nawet sie nie spodziewalem ze w niedziele tez Państwo coś dodadzą. Ale czy dostane odpowiedż jak to jest z tymi orginałami??? bo jezeli placi sie pare zlotych wiecej to też sie czegoś wymaga…..
💪💪👍👍
🛠🛠
Pierwszy raz piszę. Wspaniały kanał, ciekawe przypadki, dydaktyczność oraz realne koszty. Nie mam gospodarstwa ale jestem fanem agro techniki. Dzięki Panowie za to co robicie. Pozdrawiam.
Polecam do kawy 🙂
Nie rozumiem zdziwienia, ze te maszyny sie psuja, oczywiscie ze sie psuja, JD nie jest tu wyjatkiem, jednak gorzej gdy producent testuje na klientach swoje wyroby, tak jak np w przeemysle samochodowym, tez placi sie worek pieniedzy na tak zwane marki premium I dostajesz rozrzad lancuxhowy ktory lewdo 100 tys dociagnie
Tylko John deer !
Podobają mi się filmy ,na przyszłość jak zakładacie głowice to mogli byście wkręcić dwie szpilki po przekatnej w blok i po nich wprowadzić głowice bez zbędnych nerwowych ruchów
Czy ten problem dotyczy także starszych modeli Claasa a tym silnikiem? Np. Ares 657 i Ares 836?
👍👍😉
Jak rozumiem jest to wina uszczelki a nie konstrukcji silnika
Witam serdecznie program powinien zmienić nazwę na poranek z Korbanek 👌👌👌z rana jest kawka i ciekawy materiał do oglądania 👍👍👍
Codziennie filmy będą?
miękka oś plus tur to nie może się skończyć tanio
Nie każdy przyznaje się do błędu ale szacunek dla tych co się przyznają i coś z tym zrobią pozdrowienia dla ekip serwisu i kierownika kamerki 👍
👍
John Deere tak samo jest dziś awatyjny jak inne marki, nawalone czujników i niepotrzebnych systemów i elektronika, która oczywiście nie lubi wody i błota. Efektem jest pracuj w suchym i czystym HeHe
Orginalne czesci w nierginalnych woreczkach
Super odcinek, koszty robią wrażenie 😀 pozdrawiam
Dziwny paradoks ,że sprzęt za grube pieniądze nie ważne czy to claas,fendt new Holland czy co innego ale żeby w XXI wieku jakikolwiek sprzęt wychodził z wadą fabryczną z fabryki ? Nie wiem czy w 100% sprzęt przed wyjazdem z fabryki sprawdzają ludzie czy roboty ale takie rzeczy jak wada fabryczna nie powinny mieć miejsca w takim postępie technicznym