Naprawa gwintu w bloku silnika skoda. Śruby głowicy. TopiDrut toczy #1 Thread repair.
Kontakt: lucjantopidrut@gmail.com Przedstawiam sposób naprawy gwintu w bloku silnika do mocowania głowicy silnika skoda, …
Pobrane z Youtube Serwis i Naprawa Silników w Warszawie – Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie. Naprawa silników, remonty kapitalne Warszawa. Warszawa zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.
Naprawa Silnika Warszawa
Naprawy silników na terenie Warszawy dokonujemy niemal każdego dnia i mamy bazę zaufanych klientów, którzy potwierdzą, że jesteśmy godnym zaufania mechanikami samochodowymi. Wymiana poduszki silnika, naprawa silników Audi,,naprawa silników BMW,,naprawa silników Citroen,,naprawa silników Dacia,,naprawa silników Fiat,,naprawa silników Ford,,naprawa silników Hyundai,,naprawa silników Kia,,naprawa silników Mercedes,,naprawa silników Nissan,,naprawa silników Opel,,naprawa silników Peugeot,,naprawa silników Renault,,naprawa silników SEAT,,naprawa silników Skoda,,naprawa silników Toyota,,naprawa silników Volkswagen,,naprawa silników Volvo,,,naprawa silników Abarth,,naprawa silników Alfa Romeo,,naprawa silników Alpina,,naprawa silników Aston Martin,,naprawa silników Bentley,,naprawa silników Cupra,,naprawa silników Dodge,,naprawa silników DS,,naprawa silników Ferrari,,naprawa silników Fuso,,naprawa silników Honda,,naprawa silników Ineos,,naprawa silników Isuzu,,naprawa silników Iveco,,naprawa silników Jaguar,,naprawa silników Jeep,,naprawa silników Kawasaki,,naprawa silników Lamborghini,,naprawa silników Land Rover,,naprawa silników LEVC,,naprawa silników Lexus,,naprawa silników MAN,,naprawa silników Maserati,,naprawa silników Maxus,,naprawa silników Mazda,,naprawa silników McLaren,,naprawa silników MINI,,naprawa silników Mitsubishi,,naprawa silników Piaggio,,naprawa silników Porsche,,naprawa silników RAM,,naprawa silników Renault Trucks,,naprawa silników Rolls-Royce,,naprawa silników Seres,,naprawa silników Skywell,,naprawa silników Smart,,naprawa silników SsangYong,,naprawa silników Subaru,,naprawa silników Suzuki,,naprawa silników Tesla,,Andoria naprawa silników ,Autobianchi naprawa silników ,Cadillac naprawa silników ,Caterham naprawa silników ,Chevrolet naprawa silników ,Chrysler naprawa silników ,Corvette naprawa silników ,Daewoo naprawa silników ,Daewoo Motor naprawa silników ,Damis naprawa silników ,DMC naprawa silników ,FSO naprawa silników ,GAZ naprawa silników ,GAZ-AVC naprawa silników ,Hummer naprawa silników ,Infiniti naprawa silników ,Intrall naprawa silników ,Izera naprawa silników ,Lada naprawa silników ,Lancia naprawa silników ,LDV naprawa silników ,Ligier naprawa silników ,Lotus naprawa silników ,LTI naprawa silników ,Maybach naprawa silników ,MG naprawa silników ,Polski Fiat naprawa silników ,Rover naprawa silników ,Saab naprawa silników ,Tata naprawa silników, serwis subaru, serwis silnik naprawa, Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie, naprawa pomp wtryskowych,
Nasi Mechanicy zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników, Naprawa silnika to kosztowna usługa w cenniku w większości serwisów samochodowych. … W tym czasie mechanik samochodowy szlifuje wał karbowy zapraszamy.
Witam . Można by najpierw zrobić g.w , wkręcić śrubę podeprzeć konikiem i zrobić gz.
Bardzo lubię Pana kanal zero bananów tak poprostu życiowo, nic na pokaz. A i swoją drogą zawsze coś tam podpatrzę 😉
Wszystkiego dobrego, pozdrawiam serdecznie.
do silnika toyota 2azfe do bloku silnika 8-10 tulejek M14x1,5 x M11x1,5x40mm , ten silnik 2002r to kwestia czasu kiedy wyrwie szpilki głowicy – błąd konstrukcyjny- może Pan wykonać? jest możliwość kontaktu?
Witam mam uszkodzone połowę gwint u góry w żeliwie gwint m 12 x 1.5 i chciałem dopytać jaki rozmiar tulejki trzeba zrobić by zachować oryginalny gwint i żeby starczyło materiału na rozwiercenie i zagwintowanie pod tulejke w żeliwie i czy pan wykonał by mi takie tulejki
Szacun 😳😳👍 Kawał dobrej roboty 👌 Co to jest to zielone ?
Zajebisty zestaw gwintowników i nażynek
Super robota :). Jedno pytanie, jak udało Ci sie wejść prostopadle gwintownikiem w blok silnika bez żadnych prowadnic ;)? Dla mnie to niemożliwe
Co to za zestaw gwintowników i narzynek ?
A czemu użyto miedzi a nie stali? Stal mocniejszą się wydaje.
Witam. Czy mogę do Pana kontakt lub wycenę na forum? Potrzebował bym 16szt tulejek o długości około 40mm. Wymiar zewnętrzny 16×1.25 wymiar wewnątrz 11×1.15. Była stosowana helicoil ale się nie sprawdziła przez co muszę dać większe tuleje.
Nie szybciej było by wstawić sprężynki do naprawy gwintu?
Ten zestaw co masz to jest od neo 110 elementow ? Jak to sie sprawdza ? Zadowolony ?
Super robota. No i fajne audi 😉 lubię ten model
czy mosiądz wytrzyma moment dokręcania ?
Świetna robota chociaż o ile nie do głowic ani jakichś srub które wymagają pewności 100procentowej mam patent prosty i sprawdzający się od lat. Trzeba oczyścić i odtluscic dobrze miejsce zerwanego gwintu ale najważniejsze żeby mieć chociaż kawałek na dole no gwintu oryginalnego. Smarujemy klejem typu metal w płynie gwint w środku na równo i po około 2 minutach wkrecamy śrubę nowa zapisikana smarem ceramicznym. Po 5 minutach wkrecamy i zostawiamy do wyschnięcia. 😉
Może to oczywiste ale przyznam, że nie rozumiem – dlaczego "nowy" gwint kończy się tak głęboko w bloku a nie licuje z jego krawędzią?
Witaj mam pytanie mam zerwany gwint tzn nie mam go w ogóle wykrecił razem ze śrubą rolki prowadzącej rozzadu sruba m8 skok normalny chyba 1.5 i czy zastosowanie zestawu ze spreżynkami m8 załatwi sprawe jak nie mam gwintu w otworze ?. Czy musze mieć ten gwint pod ten zestaw chodziasz zerwany ?. Co do filmu pełna profeska 🙂
Kapitalne. Dobra robota
Robota porządna a minusem porzadnej roboty jest poświęcony czas który zapierdziela jak dyliżans 🤣
Dwie tuleje, czy gwint jest tak ustawiony, by pokrywał się z gwintem śruby? Jeśli nie jest ryzyko zniszczenia przy wkręcaniu chyba, że luz jest duży i się plastycznie odkształci. Pytanie na ile razy taka naprawa.
Profesjonalna robota, aczkolwiek nie do zrobienia przez zwykłego "Kowalskiego" dla niego jest HeliCoil 😉
Udało ci się trafić z gwintami, czy jakoś to ustawiałeś? Chodzi mi o to , że podczas wkręcania śruby można nie trafić w wejście gwintu drugiej tulei. Zgubisz skok gwintu.Chociaż może przy mosiądzu nie jest to aż tak ważne…bo śruba lekko skoryguje gwint.
Witam. Mam problem z zerwaną szpilką w bloku silnika. Mam kilka pytań. Prosiłbym, o kontakt. Z góry dziękuję 🙂
Dobra robota
Super patent 🙂 lepsze jak te tzw sprężynki z zestawów do naprawy gwintów :))