Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Łada Niva na warsztacie. Przegląd auta Terenwizji



Łada trafiła na podnośnik. Co z tego wynikło?
Dziękujemy za wsparcie i pomoc. https://ladapolska.pl
https://patronite.pl/TERENWIZJA
Meble warsztatowe, które polecamy
https://fastservice.pl

Pobrane z Youtube Serwis i Naprawa Silników w Warszawie – Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie. Naprawa silników, remonty kapitalne Warszawa. Warszawa zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Naprawa Silnika Warszawa

Naprawy silników na terenie Warszawy dokonujemy niemal każdego dnia i mamy bazę zaufanych klientów, którzy potwierdzą, że jesteśmy godnym zaufania mechanikami samochodowymi. Wymiana poduszki silnika, naprawa silników Audi,,naprawa silników BMW,,naprawa silników Citroen,,naprawa silników Dacia,,naprawa silników Fiat,,naprawa silników Ford,,naprawa silników Hyundai,,naprawa silników Kia,,naprawa silników Mercedes,,naprawa silników Nissan,,naprawa silników Opel,,naprawa silników Peugeot,,naprawa silników Renault,,naprawa silników SEAT,,naprawa silników Skoda,,naprawa silników Toyota,,naprawa silników Volkswagen,,naprawa silników Volvo,,,naprawa silników Abarth,,naprawa silników Alfa Romeo,,naprawa silników Alpina,,naprawa silników Aston Martin,,naprawa silników Bentley,,naprawa silników Cupra,,naprawa silników Dodge,,naprawa silników DS,,naprawa silników Ferrari,,naprawa silników Fuso,,naprawa silników Honda,,naprawa silników Ineos,,naprawa silników Isuzu,,naprawa silników Iveco,,naprawa silników Jaguar,,naprawa silników Jeep,,naprawa silników Kawasaki,,naprawa silników Lamborghini,,naprawa silników Land Rover,,naprawa silników LEVC,,naprawa silników Lexus,,naprawa silników MAN,,naprawa silników Maserati,,naprawa silników Maxus,,naprawa silników Mazda,,naprawa silników McLaren,,naprawa silników MINI,,naprawa silników Mitsubishi,,naprawa silników Piaggio,,naprawa silników Porsche,,naprawa silników RAM,,naprawa silników Renault Trucks,,naprawa silników Rolls-Royce,,naprawa silników Seres,,naprawa silników Skywell,,naprawa silników Smart,,naprawa silników SsangYong,,naprawa silników Subaru,,naprawa silników Suzuki,,naprawa silników Tesla,,Andoria naprawa silników ,Autobianchi naprawa silników ,Cadillac naprawa silników ,Caterham naprawa silników ,Chevrolet naprawa silników ,Chrysler naprawa silników ,Corvette naprawa silników ,Daewoo naprawa silników ,Daewoo Motor naprawa silników ,Damis naprawa silników ,DMC naprawa silników ,FSO naprawa silników ,GAZ naprawa silników ,GAZ-AVC naprawa silników ,Hummer naprawa silników ,Infiniti naprawa silników ,Intrall naprawa silników ,Izera naprawa silników ,Lada naprawa silników ,Lancia naprawa silników ,LDV naprawa silników ,Ligier naprawa silników ,Lotus naprawa silników ,LTI naprawa silników ,Maybach naprawa silników ,MG naprawa silników ,Polski Fiat naprawa silników ,Rover naprawa silników ,Saab naprawa silników ,Tata naprawa silników, serwis subaru, serwis silnik naprawa, Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie, naprawa pomp wtryskowych,

Nasi Mechanicy zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników, Naprawa silnika to kosztowna usługa w cenniku w większości serwisów samochodowych. … W tym czasie mechanik samochodowy szlifuje wał karbowy zapraszamy.

31 thoughts on “Łada Niva na warsztacie. Przegląd auta Terenwizji

  1. Fajny film i samochód. Jedna uwaga; po zapięciu reduktora moc (na kołach) jest dokładnie taka sama wzrasta jedynie wartość momentu obrotowego (na kołch).

  2. są bardzo dobre strony WWW z pięknymi fabrycznymi rysunkami Nivy w detalach ( prawie jak 3 D ). i naprawami wszystkiego.
    nie to co japońskie instrukcje z rysunkami na poziomie 9 letnich dzieci.
    miałem Nivkę i mam sentyment do niej.
    niewykluczone, że wrócę …

  3. Miałem kiedyś Syrenę 105, potem Fiata 126 p nastrpnie Citroena 1.0 i Lade Nive zawsze miałem książki takie jak Ty masz do Lady…. To było bardzo dobre człowiek wiedział…. po porostu i się ucztl…. Powodzenia to bardzo dobre auta pozdrawiam

  4. Skrzynia tak jak podejrzewałem szumi albo nawet już lekko wyje z powodu zużycia łożysk. Skrzynię zawsze warto próbować naprawić – skrzynia nawet zmontowana fabrycznie ale przeznaczona na rynek jako część zamienna nigdy nie będzie taka dobra jak oryginał. Producentowi zwyczajnie się nie kalkuluje sprzedawać dobre skrzynie – sprzedaje tzw. odrzuty z montażu – skrzynie głośne albo od razu powtórnie składane w fabryce czyli już nie pewne… Łożyska do skrzyni praktycznie wszystkie pasują od poldka (poza dwoma od V biegu) – są nawet odpowiedniki SKF i FAG…czasem trafiają się jeszcze oryginalne GPZ-y (made in CCCP) natomiast odradzam tanie zamienniki mało znanych firm… Japońskich jakoś nie kojarzę ale może NSK Kielce coś wypuściło… Czyli takie japońskie tylko made in Poland ;)))
    Tylne zawieszenie warto zrobić na poliuretanach. Jak nie będziesz przesadzał z szarpaniem w błocie to nic nie odpada – to się zdarza w skorodowanych budach przy wygłupach typu szarpanie kinetykiem za most…
    3:53 Smaczny był ;))) Ale przynajmniej widać, że ktoś dbał o wymianę. Rzadki w sensie o niskiej lepkości do Nivki nie jest akurat zalecany bo kiepsko tłumi szumy… 80W90 GL-5 jest sprawdzony – nie ma co szaleć z obniżeniem oporów wewnętrznych w mechanizmach, bo to nie jest auto do jazd oszczędnościowych…
    6:10 Tę blachę można od razu wywalić bo ona tylko służy do wożenia błota i niepotrzebnie obciąża auto. Starsze Nivki jej w ogóle nie miały a jej rola to wytłumienie hałasu – wymóg homologacyjny od któregoś roku. Sanki chronią miskę a ta blacha ogranicza przepływ powietrza przez komorę silnika i powoduje większe grzanie się silnika w terenie…
    6:50 O to to… ten mechanik to chyba jeszcze poważniejszego wycieku nie widział – jak nie kapie ciurkiem to nic nie ruszać – sprawdzić stan oleju jak ubytek jest rzędu 100 – 200 ml to z czego tu tragedię robić…
    7:02 Most jest w tym aucie z tyłu. Z przodu jest tylko tzw. główka z mechanizmem różnicowym, dokręcona do silnika – co stanowi dosyć ciekawe a na pewno rzadko spotykane rozwiązanie. Jak nie będzie nic przerabiane w silniku typu uturbianie, tuningowane na 120 KM itp. bzdury to zwykle nic się z tym złego nie dzieje. Sprawdzić szpilki od uszu mocujących czy się nie poluzowały i tak jak było powiedziane – jeździć i obserwować…
    8:11 jednak pasek zwykły… dziwne bo powinien już być wielorowkowy w tym roczniku… Napięliście chociaż? Bo strasznie piszczał po przejeździe przez wodę…
    11:05 Kolego mechaniku masz porządny i drogi sprzęt do indukcyjnego nagrzewania ale żeby psiuknąć śrubę po ostygnięciu sprayem z MoS2 to już widzę nie starczyło konceptu… a robotę zrobiłbyś i szybciej i bardziej profesjonalnie… a tak się szarpiesz z tym niepotrzebnie… jest też szansa urwać śrubę zgrzaną do podłogi kiedy pneumatem odkręcasz wspornik skrzyni…
    11:50 Bak wewnątrz budy nie gnije i się nie pogniecie w terenie. Wada – mała pojemność jak na terenówkę ale można podobno bak z Audi przeszczepić z jedną pompą i specjalnym systemem umożliwiającym przepływ paliwa pomiędzy komorami – bak leży na płytkim tunelu… Osobiście wkurza mnie też ten spaprany wlew – żeby dolać ostatnie 5 litrów przy tankowaniu to można szmergla dostać – a mogłem tę cholerną klapkę wyrwać jak to wszystko wyjmowałem do konserwacji nadwozia…
    12:35 Tak jak pisałem pod poprzedni filmem – w katalizatorze poleciał monolit – i tak długo wytrzymał – u mnie tylko 25 tys. km i miał dosyć… Wspawałem katalizator z rdzeniem metalowym – niewrażliwy na udary mechaniczne i termiczne… Można też dostać bardziej przelotowe tzw. 100 oczek na cal. Tylko trzeba wtedy tylną sondę przez patent (emulator) wkręcić, żeby błędami nie siało… a najlepiej zainstalować emulator elektroniczny i sondę diagnostyczną wywalić…
    13:08 Nivka jest autem dla świadomego użytkownika… Dyletanci techniczni nie powinni sobie nawet głowy tym zawracać… niestety przez niskie ceny używanych egzemplarzy wiele z nich trafia w nieodpowiednie ręce gdzie są niszczone na potęgę i nieprofesjonalnie naprawiane… a potem to rzutuje na opinie (często niepochlebne) i powstają różne opowieści dziwnej treści oraz inne ludowe bajania… Dobrze, że powoli to się jednak zmienia, dzięki prawdziwym pasjonatom, którzy potrafią nie tylko nalać paliwo do baku i płyn do zbiorniczka spryskiwacza ale i zrobić coś więcej przy aucie a jak złożoność naprawy ich przerasta to pojadą do mechanika, który zna model i jego bolączki i zrobi fachową naprawę z użyciem oryginalnych części… Niestety niskiej klasy tzw. zamienniki oraz podróbki są prawdziwą zmorą na rynku części zamiennych. Montowane przez różnej maści naprawiaczy, psują się po paru miesiącach znowu a jedynym wytłumaczeniem jest potem: panie co pan chce przecież to jest ruski szmelc… Na szczęście dla równowagi pojawiają się nowe części dedykowane do Nivy o wyższej jakości niż montowane seryjnie jak np. wzmocnione sworznie zwrotnic, wały napędowe na przegubach homokinetycznych zamiast krzyżaków czy mechanizmy różnicowe o całkowicie innej konstrukcji i znacznie wytrzymalsze.
    13:49 Po ruski nie gawarim? A trzeba było się uczyć… mnie się teraz przydaje…Fajny ten album z przekrojami i schematami – mam taki sam ale strasznie zniszczony – ktoś się z niego chyba naprawdę uczył… Hmm do Patroli chyba nic takiego nie dawali?
    Na koniec dobra rada – nie przesadź i nie spieprz Pan auta Panie Adamie. Szpera do tylnego mostu – Val Racing tzw. blokirovka wintowaja o średnim spięciu i mały lift zawieszenia będzie OK. Blokadę z przodu i grube przeróbki odradzam bo się nie uda bez awarii typu strzelające przeguby i półośki oraz zarżnięcia reszty napędów – skrzynia jest ze zwykłej tylnonapędowej ładzianki i nie zdzierży tego. W skrzyni rozdzielczej też są nie za mocne kółka zębate i przesuwki takie same jak w skrzyni biegów – wiem, że są kity do reduktora na przełożenie 3,15 (zresztą dosyć drogie) ale to się skończy porwaniem satelitów jeśli zostaną seryjne mechanizmy różnicowe albo i półosiek – jak będą założone mocno spięte szpery płytkowe… Jak mają być większe kółka z oponami MT to koniecznie trzeba dać najkrótsze przełożenia w główkach 10/43 lub nawet 9/40 tylko po co? – auto nie będzie się nadawało do jazdy po drodze tylko do terenu bo padnie całkiem prędkość przelotowa… Najbardziej pomotana i najkrócej jeżdżąca to na pewno… oby nie…

  5. lada jest dosc zlosliwym i humorzastym samochodem nagle ci zganie i nikt nie dlaczego, podjedzie serwis (jakikolwiek w tym czasie lada juz sie wychlodzi) i nagle odpala od strzala

  6. do chyba kazdego auta można pobrać z internetu service manual w pliku PDF. Są tam wszystkie informacje dotyczące serwisowania pojazdu i to dosyć szczegółowe. Wymiary śrób, momenty dokręcania tych śrób. Wymiary elementów itp

  7. Łada jest najlepsza zostawiona prawie w oryginale. Leśniczy niedaleko mnie miał rocznik +/- lata 90, jedyne co to miał założone opony Mt w oryginalnym rozmiarze, blokadę, światła i jakieś inne drobne pierdoły. Żadnych liftów, wyciągarek, wzmocnionych mostów a chłop nią podążał za forwarderami w lesie. Ciągał tym przyczepki z drewnem i sianem takie, że niektórzy by się bali to land cruiserem ciągnąć.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!