Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Głowica, wałki rorządu, zawory, popychacze Budowa silnika Cz.2



Dziś omówimy sobie co to jest głowica, wałki rozrządu w głowicy lub kadłubie, popychacze hydrauliczne jak i mechaniczne, oraz poznamy symbole OHV i OHC.

——————————————————————————————-
WARSZTATY M4K GARAGE sprawdźcie co u nich:
https://www.m4kgarage.pl/
——————————————————————————————-
CHCESZ OTWORZYĆ Z NAMI WARSZTAT M4K GARAGE?
NAPISZ tutaj: franczyza@m4k.pl
—————————————————–
🛠M4K GARAGE – profil główny całej sieci
https://www.facebook.com/m4kwarsztat
https://www.instagram.com/m4kgarage/
🛠M4K GARAGE SZCZECIN – w przygotowaniu
https://www.facebook.com/m4kszczecin
https://www.instagram.com/m4kgarageszczecin/
🛠M4K GARAGE KIELCE
https://www.facebook.com/m4kkielce
https://www.instagram.com/m4kgaragekielce/
🛠 M4K GARAGE WROCŁAW
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw
https://www.instagram.com/m4kgaragewroclaw/
🛠 M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
https://www.facebook.com/m4kkoscierzyna
https://www.instagram.com/m4kgaragekoscierzyna/
🛠 M4K GARAGE SZEMUD
https://www.facebook.com/m4kszemud
https://www.instagram.com/m4kgarageszemud/

WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@m4k.pl

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————
Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.

Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.

Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

21 thoughts on “Głowica, wałki rorządu, zawory, popychacze Budowa silnika Cz.2

  1. Mam pytanie jako że jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o budowę silników. Czy silnik niewyposażony w hydrauliczna regulacje luzów można w nią doposażyć? Jest to wykonalne?

  2. Witam, mam pytanie czy wyremontował by Pan

    kapitalny remont silnika w Ford S-MAX 2.3 161KM benzyna. Głowica i pierścienie, uszczelniacze itp. Tel.737-404-289 Norbert.
    PS. Świetna robota z tym kanałem.

  3. Bardzo dobrze prosto tlumaczysz…brawo! Mam taka sutuacje jak stoje w korku 5-10 min i pozniej ruszam auto kopci na niebieskawo ale tylko przy ruszaniu, pozniej jak jade jest ok nie ważne czy 50 czy 150 km/h. Uszczelniacze zaworowe czy pirscienie tlokow??? Pozdr

  4. Kilka razy spotkałem się ze stwierdzeniem, że niektóre silniki są klejone i takich silników nie da się remontować. Niby ford miał robić takie silniki chociaż wcześniej słyszałem o japończykach. To jest prawda czy jakiś kolejny mit?

  5. Do tej pory byłem nemo jesli chodzi o podstawowe zagadnienia dotyczące działania poszczegolnych elementow w silniku. Najbardziej czekalem na moment kiedy poruszyles temat spotkania sie "gory z dolem". Mialem juz robioną głowice i wymieniane zawory ale nikt mi tego tak dobrze nie wytłumaczył jak Ty w tym filmie. Dzieki za otworzenie mi oczu na niektore sprawy. Pozdrawiam.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!