Ciągnik Claas a raczej Renault przemalowany przez poprzedniego właściciela na kolor Claas chyba aby podnieść jego wartość.Wg poprzedniego właściciela był sprawny. Sprzedaliśmy tanio, „tak jak stoi”. Po rozpoczęciu użytkowania okazało się że należy wykonać pewne naprawy. Koszty okazały się zbyt duże dla rolnika – uzgodniliśmy że zwrócimy pieniądze i ciągnik wróci do nas. Po naprawie wystawimy na sprzedaż.
Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
28 thoughts on “Fałszerstwo? Podrobiony ciągnik Claas 👉 To Renault !! 👉 Zwrócił go bo nie miał pieniędzy [Korbanek]”
Witam. Mam takie małe pytanie. Jeśli cylindry nie mają progu to nie wystarczy tylko zarysować je honownicą tak jak to robią mechanicy samochodowi albo warsztaty tuningowe robiące głębokie rysy honownicze do wysilonych silników. Są warsztaty które przetaczają rowki tłokowe i dorabiają szersze pierścienie tłokowe. Silnik bierze głównie olej klepiącyni pierścieniami tłokowymi w rowkach tłokowych tłoka a nie dlatego, że ma duży luz na zamku pierścienia tlokowego.Luz ten może mieć jakiś wpływ na branie oleju przez silnik ale dopiero jak ma jakąś ekstremalną wartość np. po przegrzaniu silnika a tak to masz głównie większy przedmuch na odmie. Miałem silnik w starym mercedesie W123 2.0D, który miał przedmuch i nie brał oleju. Jeszcze duży wpływ na zużycie oleju przez silnik mają prowadnice zaworowe. Wyrobione prowadnice duże zużycie oleju. W moim c-360 wymieniałem tylko pierścienie tłokowe na drugie nominalne i nawet na gładkich cylindrach potrafił nie brać oleju. Dlaczego teraz dobry cylinder tłokowy to taki który ma rysy honownicze. Kiedyś uważano że dobry cylinder to taki który nie ma progu, nawet za dobry uważany był taki mający ledwo wyczuwalny próg pod paznokciem a o rysach holowniczych myslano że po dotarciu silnika ich już być raczej nie powinno. Nie to żebym się czepiał tylko czy te naprawy muszą być aż tak kompleksowe. Parę silników tak naprawiłem i pracują poprawnie od remontu do remontu. Miałem c-360 w której zużyty silnik brał w sezonie ok. dwóch litrów oleju i miał tak niską kompresję że był problem z zapalaniem nawet latem, ale jak ruszył to nawet w orce nie było czuć że to już trup. I w końcu przy ok. 20 stopni Celsjusza latem nie zapalił i doczekał się remontu, poza tym nie można było się do czego przyczepić. Wystarczy lać ojej o nomie ACEA : E5 do E9 im wyższa tym lepsza i naprawdę ciężko zajechać sprawny silnik.
Gdybym był rolnikiem to sprzęt bym kupował i serwisował w waszej firmie. Podejście do klienta i rzetelność godna podziwu i naśladowania 👍👍👍. Wszystkiego dobrego w nowym roku
Nie wiem czy to taka dobra decyzja, jeśli niema progów, to wolałbym lekko przechonować tuleje i nowe pierścienie, na pewno pochodziłoby to dłużej niż te zamienniki.
6:50 tu widzimy, że firma podchodzi profesjonalnie do napraw. Po co robić na "szybcika", lepiej porządnie przeprowadzić naprawę by klient nie musiał wracać po miesiącu.
informacje o dotacji do 250 000 zł. Termin przyjmowania wniosków do końca listopada 👉 https://www.youtube.com/watch?v=T3nLF_B2BBo&t=3s 👍 👍 😀
Czy mógłby pan podać godziny tego Claasa
Class were standing over this issue with John deer engines
What was wrong. Head gasket?
Which model?
Jaka cena samych zestawów naprawczych ?
Witam. Mam takie małe pytanie. Jeśli cylindry nie mają progu to nie wystarczy tylko zarysować je honownicą tak jak to robią mechanicy samochodowi albo warsztaty tuningowe robiące głębokie rysy honownicze do wysilonych silników. Są warsztaty które przetaczają rowki tłokowe i dorabiają szersze pierścienie tłokowe. Silnik bierze głównie olej klepiącyni pierścieniami tłokowymi w rowkach tłokowych tłoka a nie dlatego, że ma duży luz na zamku pierścienia tlokowego.Luz ten może mieć jakiś wpływ na branie oleju przez silnik ale dopiero jak ma jakąś ekstremalną wartość np. po przegrzaniu silnika a tak to masz głównie większy przedmuch na odmie. Miałem silnik w starym mercedesie W123 2.0D, który miał przedmuch i nie brał oleju. Jeszcze duży wpływ na zużycie oleju przez silnik mają prowadnice zaworowe. Wyrobione prowadnice duże zużycie oleju. W moim c-360 wymieniałem tylko pierścienie tłokowe na drugie nominalne i nawet na gładkich cylindrach potrafił nie brać oleju. Dlaczego teraz dobry cylinder tłokowy to taki który ma rysy honownicze. Kiedyś uważano że dobry cylinder to taki który nie ma progu, nawet za dobry uważany był taki mający ledwo wyczuwalny próg pod paznokciem a o rysach holowniczych myslano że po dotarciu silnika ich już być raczej nie powinno. Nie to żebym się czepiał tylko czy te naprawy muszą być aż tak kompleksowe. Parę silników tak naprawiłem i pracują poprawnie od remontu do remontu. Miałem c-360 w której zużyty silnik brał w sezonie ok. dwóch litrów oleju i miał tak niską kompresję że był problem z zapalaniem nawet latem, ale jak ruszył to nawet w orce nie było czuć że to już trup. I w końcu przy ok. 20 stopni Celsjusza latem nie zapalił i doczekał się remontu, poza tym nie można było się do czego przyczepić. Wystarczy lać ojej o nomie ACEA : E5 do E9 im wyższa tym lepsza i naprawdę ciężko zajechać sprawny silnik.
brawo tu się pokazuje prawdę a nie mydli oczy bajerami
..pojemności 7000 litrów XD
oponki z przodu koniecznie trzeba wymienić
Palący kupił bez gwarancji i luźniej pretensje że się popsuło
Dlaczego Korbanek to sprzedał?
A to cały silnik był wyciagany?
Szacunek dla Korbanka za uczciwe podejscie do sprawy. Oby wiecej takich
Gdybym był rolnikiem to sprzęt bym kupował i serwisował w waszej firmie. Podejście do klienta i rzetelność godna podziwu i naśladowania 👍👍👍. Wszystkiego dobrego w nowym roku
Nie wiem czy to taka dobra decyzja, jeśli niema progów, to wolałbym lekko przechonować tuleje i nowe pierścienie, na pewno pochodziłoby to dłużej niż te zamienniki.
Czy ktoś się orientuje gdzie można kupić chłodnice wody do Renault Ares 710?
Pytanie . Udalo sie wymienic panewki glowne bez wyjmowania walu ?
A te opony z przodu to do wymiany
Jaki koszt +/- wyszedł części , bez robocizny .Posiadam claas ares 697atz 😃dlatego chętnie bym się dowiedział 😉
Renault z koroperacją z classem
6:50 tu widzimy, że firma podchodzi profesjonalnie do napraw. Po co robić na "szybcika", lepiej porządnie przeprowadzić naprawę by klient nie musiał wracać po miesiącu.
Po takim remoncie ten pseudo class 😂
Będzie długo służył 👍
Pozdrawiam
Renault i Claas robili kiedyś takie same ciągniki
Ale ich tamten w konia zrobił napasl ich
Ciekawe ile taki ciągnik ma godzin?
W Renault od którego roku była dostępna amortyzowana oś?
No niestety czasami tak bywa, dlatego lepiej kupić ciągnik krajowy niż importowany, gdyż te zagraniczne niestety często bywają wyeksploatowane
Szekli mało za tego wpadło do kiermany i dlatego takie wzdychanie, sapanie i marudzenie?