W dzisiejszym odcinku dowiecie się, czy udał się remont dopiero co kupionego Audi A6 C6 Allroad. Zapraszam
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
41 thoughts on “Audi 3.0 TDI Naprawa silnika sukces czy porażka?”
Pozatym po co wsadzac silnik bez glowic jak on wchodzi i wychodzi caly po co sie pierd….c lepiej i pewniej sie sklada osobno niz tak jak ty masakra trzeba sobie ulatwiac a nie utrudniac ta najlepiej rura i brecha masakra nastepny profesor chris
Cześć. Możesz mi powiedzieć czy w tym silniku jest tylko jeden czujnik cisnienia oleju ten przy podstawie filtra czy jest jeszcze jakiś. Jeśli tak to gdzie to szukać
Kupiłem c6 z rozwalonym rozrządem po naprawie wyswietla sie cisnienie oleju w silniku zostal wymieniony rorząd i prawa glowica silnik pracuje cicho wiesz może co to może być?
Pierdol inne kanały nikt ci nic nie pomoże. Rob co robisz po swojemu bo taki jest kontent a od tych co zebraja i sprzedaja bluzy kubki trzymaj się z daleka.
Świetny kanał, dziękuję za filmy. Miałem kiedyś Avensis T25 w 2.2 d4d i przy 95 000 km poleciała uszczelka pod głowicą. Generalka w ASO i wyrok że od tego momentu będzie lubił wypić. Niemniej zawziąłem się i docierałem go przez 2500 km zgodnie ze sztuką. W efekcie nie brał oleju między wymianami wcale. Może też musisz pojeździć aby wszystko się ułożyło.
Ależ benedyktynska cierpliwość, niedowiary. Już bym dawno zaorał wiate z tym audi w środku. Niemniej jestem bardzo ciekaw jak się dalej to potoczy. Trzymam kciuki.
Dzien dobry,czy wymienil pan w hodzie tej naprawy demki,tak zwane wtryski olejowe dlia hlodzenia tloka,nieswojeczasne otwieranie powoduje upadek tisnienia na wolnyh obrotah,bo faktycznie muszom sie otwierac na wysczyh obrotah kiedy pracue turbosprenzarka
Czy naprawdę w tym kraju słowo prestiż musi być kojarzone tylko i wyłącznie z samochodem marki audi czy BMW czy ewentualnie mercedes… To jest smutne że macie taka niską samoocenę. Współczuję wam z całego serca.. i waszym budżetom też. Bi ile można mieć innych wspaniałych rzeczy albo wyjazdów .. ale wy musicie się pokazać w tych niemieckich pseudo samochodach. … Kupujcie i płaczcie.
mega przyjemnie się ogląda i słucha – podziwiam Cię, ale nie rozumie czemu przedmuchujesz chłodnice oleju. Jest ona przed filtrem więc dostała mega dużo w siebie opiłków. płukanie zawsze coś pozostawi, a jednak zawór bocznikowy w filtrze zawsze coś przepuści – więc blisko o ponowienie historii
kolego masz za długi pasek PK 2490 jest jak masz dodatkową rolke miedzy rolka pompy wody a pompa wspomagania, ty jej nie masz wiec jest pasek 2460, wiem bo sam to przerabialem a mechaniki i kazdy po vinie dobiera i wsadzaja 2490, na tym pasku bedzie ci stawac pompa wspomagania na max skrecie i przy szybkim szarpnieciu bedzie slablo wspomaganie na ulamek sekundy o ile masz jakies szersze gumy a nie jak w matizie😉😉 z jakiej firmy masz główne koło pasowe? ja bym dał manometr gdzieś na sprawdzenie z certyfikowanym żeby zoabczyc ile przekłamuje
Super się ogląda! Mieć takiego somsiada to skarb! Można przyjść wieczorem na piwerko i coś pomóc i poduczyć jak to wygląda od strony praktycznej! Mądrego to aż miło posłuchać i oczywiście pooglądać 🙂
Bosz….z całym szacunkiem dla twoich umiejętności ale jakie to jest bez sensu to co ty robisz….to jest tak skomplikowa że na pewno to nie będzie już jezdzić bez usterek…..szkoda czasu
Super robota będzie śmigać ale koszty ogromne zwłaszcza patrząc na wartość auta . Jestem użytkownikiem a6 c6 od 8 lat . Najpierw 2,5 roku 2,4 V6 a obecnie piąty rok 2.0 tdi caha 170KM s line z końca produkcji. Super silnik niskie koszty serwisu małe spalanie dobra dynamika zrobiony soft na 210KM i 440NM do masy 1650kg w zupełności wystarczy co najważniejsze bez awarii. Polecam i pozdrawiam.
Zapakuj to ładnie wystaw i sprzedaj to w piz** te silniki są dobre do któregoś momentu jednak kończy się i to , albo wymień pompę olejową może to pomoże.
Piękna robota, wytrwałość, umiejętności. Pozazdrościć. Będzie pięknie się zbierać. Po filmie widać,że wszystko ze sztuką robione i dokładnie. Chciałbym mieć takie zdolności. Sam najwyżej powymieniam olej z filtrami, hamulce, tłumiki, koła. Nie załamuj się. Wykonałeś kawał świetnej roboty, zobaczysz, że to będzie się kręcić.
Świetnie sobie z tym wszystkim radzisz, szok. Ja mam audi A6C6 2.0 tdi, BRE, 140km z 2006r i mój znajomy mechanik stwierdził, że jeden wtrysk leje. Dlatego zapala się kontrolka świecy żarowej i czasem check. Mówi, aby je regenerować. Inni mówią, że nowe. Jeszcze inni, że też zależy czy ktoś będzie umiał ocenić czy wypalone jest gniazdo. Teraz sam nie wiem na co się zdecydować 🤦
Pozatym po co wsadzac silnik bez glowic jak on wchodzi i wychodzi caly po co sie pierd….c lepiej i pewniej sie sklada osobno niz tak jak ty masakra trzeba sobie ulatwiac a nie utrudniac ta najlepiej rura i brecha masakra nastepny profesor chris
Przy takiej robocie chlodniczke sie pluka a nie dmucha wydmuchac to mozna pyl z klockow
Cześć. Możesz mi powiedzieć czy w tym silniku jest tylko jeden czujnik cisnienia oleju ten przy podstawie filtra czy jest jeszcze jakiś. Jeśli tak to gdzie to szukać
Ja pier……, zawsze szacun dla takich ludzi bo to masakra ile z tym roboty.
Nie znam się na tym, ale szacunek za wytrwałość.
Kupiłem c6 z rozwalonym rozrządem po naprawie wyswietla sie cisnienie oleju w silniku zostal wymieniony rorząd i prawa glowica silnik pracuje cicho wiesz może co to może być?
Pierdol inne kanały nikt ci nic nie pomoże. Rob co robisz po swojemu bo taki jest kontent a od tych co zebraja i sprzedaja bluzy kubki trzymaj się z daleka.
Świetny kanał, dziękuję za filmy. Miałem kiedyś Avensis T25 w 2.2 d4d i przy 95 000 km poleciała uszczelka pod głowicą. Generalka w ASO i wyrok że od tego momentu będzie lubił wypić. Niemniej zawziąłem się i docierałem go przez 2500 km zgodnie ze sztuką. W efekcie nie brał oleju między wymianami wcale. Może też musisz pojeździć aby wszystko się ułożyło.
Mam ten sam silnik u siebie i przy silniku póki co padł tylko nastawnik turbo i czujnik ciśnienia oleju 😉
Cześć, i jak udało się coś ustalić?
Chłodnica oleju powinna iść nowa Tych opiłków nie da się wypłukać….
Ależ benedyktynska cierpliwość, niedowiary. Już bym dawno zaorał wiate z tym audi w środku. Niemniej jestem bardzo ciekaw jak się dalej to potoczy. Trzymam kciuki.
GRATULUJĘ UKOŃCZENIA PROJEKTU. Robisz to z pasji i nawet jeśli coś się rozsypie to nie ma się czym przejmować. Cenię takich ludzi jak Ty.
Wymieniales pompe oleju?
Dzien dobry,czy wymienil pan w hodzie tej naprawy demki,tak zwane wtryski olejowe dlia hlodzenia tloka,nieswojeczasne otwieranie powoduje upadek tisnienia na wolnyh obrotah,bo faktycznie muszom sie otwierac na wysczyh obrotah kiedy pracue turbosprenzarka
Całe to Kałdi to porażka!
Nie poddawaj się 👍
A to tylko ałdi się psuje??
Czy naprawdę w tym kraju słowo prestiż musi być kojarzone tylko i wyłącznie z samochodem marki audi czy BMW czy ewentualnie mercedes… To jest smutne że macie taka niską samoocenę. Współczuję wam z całego serca.. i waszym budżetom też. Bi ile można mieć innych wspaniałych rzeczy albo wyjazdów .. ale wy musicie się pokazać w tych niemieckich pseudo samochodach. … Kupujcie i płaczcie.
mega przyjemnie się ogląda i słucha – podziwiam Cię, ale nie rozumie czemu przedmuchujesz chłodnice oleju. Jest ona przed filtrem więc dostała mega dużo w siebie opiłków. płukanie zawsze coś pozostawi, a jednak zawór bocznikowy w filtrze zawsze coś przepuści – więc blisko o ponowienie historii
Jak tak można rzeźbić taki zaawansowany motor?🥴
kolego masz za długi pasek PK 2490 jest jak masz dodatkową rolke miedzy rolka pompy wody a pompa wspomagania, ty jej nie masz wiec jest pasek 2460, wiem bo sam to przerabialem a mechaniki i kazdy po vinie dobiera i wsadzaja 2490, na tym pasku bedzie ci stawac pompa wspomagania na max skrecie i przy szybkim szarpnieciu bedzie slablo wspomaganie na ulamek sekundy o ile masz jakies szersze gumy a nie jak w matizie😉😉
z jakiej firmy masz główne koło pasowe?
ja bym dał manometr gdzieś na sprawdzenie z certyfikowanym żeby zoabczyc ile przekłamuje
Super się ogląda! Mieć takiego somsiada to skarb! Można przyjść wieczorem na piwerko i coś pomóc i poduczyć jak to wygląda od strony praktycznej!
Mądrego to aż miło posłuchać i oczywiście pooglądać 🙂
może inny olej? powodzenia!
Jesteś mistrzem cierpliwości!
Bosz….z całym szacunkiem dla twoich umiejętności ale jakie to jest bez sensu to co ty robisz….to jest tak skomplikowa że na pewno to nie będzie już jezdzić bez usterek…..szkoda czasu
Witam nie masz może na sprzedasz starych tłoków?
Pompę oleju i regulator ciśnienia wymieniłeś-czy jest elektryczny regulator ciśnienia.
Super robota będzie śmigać ale koszty ogromne zwłaszcza patrząc na wartość auta . Jestem użytkownikiem a6 c6 od 8 lat . Najpierw 2,5 roku 2,4 V6 a obecnie piąty rok 2.0 tdi caha 170KM s line z końca produkcji. Super silnik niskie koszty serwisu małe spalanie dobra dynamika zrobiony soft na 210KM i 440NM do masy 1650kg w zupełności wystarczy co najważniejsze bez awarii. Polecam i pozdrawiam.
Super robota, maszyna będzie chodzić napewno
Zapakuj to ładnie wystaw i sprzedaj to w piz** te silniki są dobre do któregoś momentu jednak kończy się i to , albo wymień pompę olejową może to pomoże.
Wydaje mi sie,ze wskazówka nie powinna tak latac, spróbuj z innym manomentrem
Niezła robota.
Będzie chodził 💪
Tak jak wiele komentarzy tutaj świetna robota jak na domowe warunki! Chiński manometr i tu dopatrywał bym się kłopotów z ciśnieniem.
Piękna robota, wytrwałość, umiejętności. Pozazdrościć. Będzie pięknie się zbierać. Po filmie widać,że wszystko ze sztuką robione i dokładnie. Chciałbym mieć takie zdolności. Sam najwyżej powymieniam olej z filtrami, hamulce, tłumiki, koła. Nie załamuj się. Wykonałeś kawał świetnej roboty, zobaczysz, że to będzie się kręcić.
Świetnie sobie z tym wszystkim radzisz, szok. Ja mam audi A6C6 2.0 tdi, BRE, 140km z 2006r i mój znajomy mechanik stwierdził, że jeden wtrysk leje. Dlatego zapala się kontrolka świecy żarowej i czasem check. Mówi, aby je regenerować. Inni mówią, że nowe. Jeszcze inni, że też zależy czy ktoś będzie umiał ocenić czy wypalone jest gniazdo. Teraz sam nie wiem na co się zdecydować 🤦
Czyli tak jak piszą inni. Manometr kijowy, a jak nie to pompa oleju.
Sprawdź na innym manometrze, albo zmierz nim ciśnienie w innym aucie. Może jest uszkodzony.
podziwiam cię kolego i życzę aby był końcowy sukces , ile kasy ten remont kosztował do tej pory ?