Zapraszam również na mój drugi, firmowy kanał- totaltronics.com: …
Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
31 thoughts on “#9 Naprawa licznika Audi TT MK1 – ciekawa historia”
Jak się z Panem skontaktować, mieszkam w Holandii, licznik mial wymieniony wyswietlacz fis, a teraz wskazówka z paliwa sobie skacze, obrotomierz sam się obrócił dzisiaj a jakies 6.5tys obrotow i kreci się ale poza skalę, do tego jeszcze diody na obrotomierzu w okolicach 0 a 10 przygasają
Robisz świetna robotę dużo się nauczyłem z twoich filmików ale mam problem z licznikiem skody octavi z 2009 a mianowicie problem polega na żarzącej się lewej kontrolce kierunku już po zapłonie, po włączeniu świateł dodatkowo żarzy się kontrolka tempomatu może miałeś już taki przypadek i mógł byś pomóc pozdrawiam
Witam. Oglądam Pana film bo w mojej tt zaczyna szwankowsc kontrolka lewego kierunku tz świeci słabo jakby nie całą mocą jak pulę w kontrolkę to zaświeci normalnie a po chwili znowu ledwo ja widać czy to dioda się kończy czy luty coś nie łonczy proszę o pomoc
Pytanie, mam kompa EDC15p15p kod silnika ajm 1.9tdi czy jest możliwość przełożenia licznika z wersji fl do tej z przed lifta z pełnym fis czy jakoś tak ?
Dzień dobry Panie Patryku, mam problem z licznikiem w Audi a3 2000 ,padł alternator,po jego regeneracji wskaźnik prędkości zaniża i nie wchodzi na 0, obrotomierz zaniża 150 obr, wskaźnik temp, zawyża o5 stopni, a paliwa zaniża, Czy to poważna usterka i jest sens naprawiać?
Witam Mam problem w swojej TT mk1 Podczas jazdy jest moment kiedy wskaźnik obrotów i prędkości opada do zera a na wyświetlaczu wyskakują pasy poziome Po chwili wszystko wraca do normy Będę wdzięczny za pomoc
Przypadkiem trafiłem na kanał (naprawiałem licznik do Fiesty mk6 i szukałem informacji), bardzo ciekawe filmy publikujesz. Dużo pomagasz wskazując kierunek napraw a nie rozwiązanie jakiejś konkretnej usterki. Dla amatorów chcących samodzielnie rozwiązać problem super materiały.
Witam. Co może być powodem w TT że mi źle odczytuje sygnał z pływaka w baku? Pokazuje albo pusto bądź pełno w baku . Na testach wskaźnik paliwa działa jak należy. Źle czyta oporność z pływaka.
Jak zawsze z przyjemnością obejrzałem materiał 🙂 Fajnie, że pojawi się z czasem coś o emulatorze. Może być ciekawie. Pytanie, czy pojawi się też coś odnośnie odczytywania pamięci(czym, jak itp)? 🙂
Patryk, robisz rewelacyjne filmy. Liczniki to nie moja branża ale oglądam z wielkim zaciekawieniem. Fajny, zawodowy komentarz. Luźny i jednocześnie merytoryczny. Wrzucaj jak najczęściej. Super się ogląda te Twoje elektroniczne zagadki przy kawce. Pozdrawiam.
Jak się z Panem skontaktować, mieszkam w Holandii, licznik mial wymieniony wyswietlacz fis, a teraz wskazówka z paliwa sobie skacze, obrotomierz sam się obrócił dzisiaj a jakies 6.5tys obrotow i kreci się ale poza skalę, do tego jeszcze diody na obrotomierzu w okolicach 0 a 10 przygasają
Robisz świetna robotę dużo się nauczyłem z twoich filmików ale mam problem z licznikiem skody octavi z 2009 a mianowicie problem polega na żarzącej się lewej kontrolce kierunku już po zapłonie, po włączeniu świateł dodatkowo żarzy się kontrolka tempomatu może miałeś już taki przypadek i mógł byś pomóc pozdrawiam
Mozna Patryk jakies namiary na Ciebie ?
Czy będą jakieś dalsze naprawy liczników ??
Witam. Takie pytanko licznik z renault scenic 1. Na ile wolt jest zasilany 12v czy 16v?
Super. Dlaczego nie powstają nowe materiały? Pozdrawiam
Witam. Oglądam Pana film bo w mojej tt zaczyna szwankowsc kontrolka lewego kierunku tz świeci słabo jakby nie całą mocą jak pulę w kontrolkę to zaświeci normalnie a po chwili znowu ledwo ja widać czy to dioda się kończy czy luty coś nie łonczy proszę o pomoc
Jestem tutaj pierwszy raz, super. Zostaje 👍
Widzę duży bagaż wiedzy nie ma jak to doświadczenie
Mam pytanko jak podłączyć na stole panel klimatronik alfa 159 wykonanie bitron
Rewelacja wiedza
Pytanie, mam kompa EDC15p15p kod silnika ajm 1.9tdi czy jest możliwość przełożenia licznika z wersji fl do tej z przed lifta z pełnym fis czy jakoś tak ?
Dzień dobry Panie Patryku, mam problem z licznikiem w Audi a3 2000 ,padł alternator,po jego regeneracji wskaźnik prędkości zaniża i nie wchodzi na 0, obrotomierz zaniża 150 obr, wskaźnik temp, zawyża o5 stopni, a paliwa zaniża, Czy to poważna usterka i jest sens naprawiać?
Witam Patryk prosimy o wiecej filmow 😅
Panie Patryku jakiś nowy filmik by się przydał 😀
Super 🔥💪 się ogloda twoje filmiki jak i Cię słucha 👍
Bardzo ciekawe masz te filmy. Zrobił byś jakiś film o tym emulatorze który używasz. Pozdrawiam
Witam
Mam problem w swojej TT mk1
Podczas jazdy jest moment kiedy wskaźnik obrotów i prędkości opada do zera a na wyświetlaczu wyskakują pasy poziome Po chwili wszystko wraca do normy
Będę wdzięczny za pomoc
Przypadkiem trafiłem na kanał (naprawiałem licznik do Fiesty mk6 i szukałem informacji), bardzo ciekawe filmy publikujesz. Dużo pomagasz wskazując kierunek napraw a nie rozwiązanie jakiejś konkretnej usterki. Dla amatorów chcących samodzielnie rozwiązać problem super materiały.
Witam. Co może być powodem w TT że mi źle odczytuje sygnał z pływaka w baku? Pokazuje albo pusto bądź pełno w baku . Na testach wskaźnik paliwa działa jak należy. Źle czyta oporność z pływaka.
Bardzo przydatna lekcja, czekamy na kolejne odcinki…Pozdrawiam
Pozdrawiam miło się ogląda.
Jak zawsze z przyjemnością obejrzałem materiał 🙂
Fajnie, że pojawi się z czasem coś o emulatorze. Może być ciekawie. Pytanie, czy pojawi się też coś odnośnie odczytywania pamięci(czym, jak itp)? 🙂
Film i przyczyna ciekawa.
Fajny filmik i bardzo nietypowa usterka procka
Patryk, robisz rewelacyjne filmy. Liczniki to nie moja branża ale oglądam z wielkim zaciekawieniem. Fajny, zawodowy komentarz. Luźny i jednocześnie merytoryczny. Wrzucaj jak najczęściej. Super się ogląda te Twoje elektroniczne zagadki przy kawce. Pozdrawiam.
W końcu wrócił
Czekamy na wiecej 😆
Król wrócił! 🙂
fajnie że znowu nagrywasz filmiki . pozdrawiam
Super materiał może audi a3 Jager
Patryk, znowu świetny film!!! Dawno Cię nie było.