Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

ROZBIERAMY SILNIK W JELENIU! – Naprawa Wtryskiwaczy



Dzień dobry
Dzisiaj krótki film ,bo z jednej kamery nie mogłem dać nagrań do programu..
Jutro będzie coś więcej 🙂

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.

Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.

Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

36 thoughts on “ROZBIERAMY SILNIK W JELENIU! – Naprawa Wtryskiwaczy

  1. Dzień dobry! 🙂 (Dzisiaj film dla znaFców 😀 )
    Te 10 tysięcy na samym początku jest źle powiedziane 😛 (mój błąd)
    Do serwisu nie zmieniałem specjalnie oleju ,żeby na darmo tego nie robić 😀
    5250 -był robiony duży serwis (Na 5220 był kupiony)
    5600 – mały serwis
    5920 – stan na dziś (Po remoncie będzie wykonany serwis)
    Okazało się ,że oprócz wtrysków do regeneracji pójdzie głowica i wymiana uszczelki
    Jutro będzie o wiele dłuższy film. Pozdrawiam!

  2. Powiem tak, że swojego doświadczenia, nie po złości, jak już ktoś łapy wciskał w silnik to już się zacznie sypać z silnikiem.
    A zwłaszcza po tym serwisie.. obym się mylił, I zalej silnik olejem z schella bo u mnie ciągniki i koparki robią nawet 2000mth w roku i silniki czyściutkie w środku.

  3. Będzie drogo. Zasady w warsztatach są takie:
    1. Klient patrzy na ręce mechanika +50%
    2 . Klient patrzy na ręce mechanika i komentuje +100%
    3.Klient patrzy na ręce mechanika i w dodatku wie lepiej +200%
    4. Klient patrzy na ręce mechanika i próbuje mu pomagać + 300%

  4. Adrian nie ma co się przejmować tak bywa z używanymi maszynami. Najważniejsze, że w porę reagujesz bo koszty mogły być jeszcze wyższe. Co do poprzedniego właściciela to norma, że wymienia się sprzęt na nowy jak stary wymaga inwestycji.

  5. Jak bedzisz składać głowice. To jest taki preparat w spreju który bardziej uszczelnia uszczelkę pod głowica psujesz przed składaniem na oby 2 strony zakładasz skręcasz i gotowe

  6. Ten John Deere dostanie od serwisu nowego kopa i będzie chodził nowy by się wzięło to jeszcze większy problem nie wytrzymał by tych godzin bez awarii.szczegulnie model r.mi przy 340mth słynna skrzynia się popsuła i oddałem to w cholerę.

  7. Pojechałeś sprawdzić co się dzieje u mechanika a sam odkręcasz , ja bym wzial szczotke i zamiótł im warsztat jeszcze a na koniec dostaniesz fakturę na której Ci możę odliczą coś hahaha

  8. Jeszcze kilka lat temu wtryski denso byly nieregenerowalne poniewaz denso nie udostepnialo do nich czesci na rynek wtorny. Dzis jest inaczej i spokojnie dopoki cewki sa sprawne koncowki mozna wymieniac na orginal. Jedynym problemem jest to ze warsztaty do regeneracji musza miec autoryzacje denso i nie kazdy taka posiada. Jesli znajdziesz zaufany warsztat ktory dobrze i zgodnie z technologia denso wtryski zregeneruje to takiej regeneracji bym sie nie obawial. Wiele nieuczciwych firm przemyje wtryski w myjkach ultradzwiekowych i twierdza ze je zregenerowali i tu jest caly problem z regeneracja. John deere ma na sprzedaz w swojej ofercie zarowno pompy jak i wtryski regenerowane. A co do usterek wtryskow to czesto uszkadzaja sie wlasnie przez dostajacy sie plyn do cylindra czyli uszkodzona uszczelke pod glowica i nie zawsze musi to byc wina zlego paliwa

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!