Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Uszkodzona turbina objawy, diagnoza (wymiana gruszki) cz.1



Uszkodzona turbina , tego zdania bardzo wiele osób się obawia, aby zrozumieć jakie elementy ulegają uszkodzeniu i jak je …

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.

Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.

Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

31 thoughts on “Uszkodzona turbina objawy, diagnoza (wymiana gruszki) cz.1

  1. Mam pytanie: P00AF ten fault mi sie wlacza czasami czesto czasami w ogole mam ten problem od 5 lat … wlacz wylacz silnik/ reset bledu nie mam trwalych usterek wyglada mi na brak jakiegos "feedback" sygnalu do komputera – w serwisie (Honda) g%$£$%- no zrobili – czasami jest to bardzo uciazliwe jesli jade autostrada – efekt jest ,ze silnik w chodzi w limb mode – nie mam przyspieszania redukcja mocy. Zle sie z tym jedzie gdy masz 110 na liczniku a za toba tir. Jakies sugestie czy mozna to samemu ogarnac widac ,ze warsztaty nie chca/nie potrafia sie tym zajac. Sprawa dotyczy Honda CRV – dzieki.

  2. Bardzo dobry odcinek…To może dodam jeszcze dlaczego mnie ten odcinek tak poruszył… Motam się z turbiną od dwóch lat. Rozkładałem turbinę, wymieniłem gruszkę, przewody podciśnienia, a przeładowania jak były tak są :(… ostatnio gdy robiłem test 011 na nastawach podstawowych to usłyszałem, że przy opuszczaniu sztangi turbina wydaje dziwny odgłos "terkotania". Na "ON" sztangę zaciąga, "OFF" sztangę opuszcza i dziwne odgłosy "terkotanie/chrobolenie" przez ok. 3-4 sekundy 🙁

  3. mechanik zobaczył zapocenie olejem przy turbosprężarce i powiedział że turbo jest do wymiany i to szybko bo jak turbina zaciągnie olej to nie będzie można zgasić silnika, a silnik dostanie takich obrotów że się rozleci. Jest to BMW e39 530d. silnik pracuje idealnie, ma kopa, nie dymi. Czuję że chce mnie naciągnąć na kasę, ale też zasiał ziarno niepewności. Co o tym myślicie ?

  4. Witam w silniku 1.4 t Jet 120 km mam ciśnienie na turbo tylko 0.3 Bar może ktoś wie jakie ciśnienie powinno być w tych turbo i czy ewentualnie przyczyną może być zawór n75 ? Z góry dziękuję za odpowiedź.

  5. od kilku miesięcy kombinowałem nad przeładowaniem (2,9 bara w dolocie), raz wyskakiwal blad t map (forscan podpowiadał sprawdzenie podciśnienia i ecu), raz nie i śmigał normalnie, dopiero teraz zrozumiałem jakim cudem mogło dojśc do przeładowania przez podciśnienie – zgniła gruszka + grawitacja
    dzięki wielkie

  6. Turbina powinna się kręcić z oporem, kręcąc za koło kompresji czy raczej bez żadnych oporów? Brak luzów i wycieków na turbo ale przebieg już ponad 250kkm

  7. Właśnie walczę z zapieczoną klapką wastgate w 1.8T AEB rocznik 1996r.Od nowości nie ruszana turbina.W tym roczniku nie polecam robić tego samemu jeżeli niemasz dostępu do kanału i palnika.

  8. Witam. Film pomógł i okazało się że grucha jest do wymiany. Turbina jest ok. Tylko mam problem ze znalezieniem odpowiedniej gruszki do mondeo MK4 2007r 2.0TDCI.. Gdzie mógłbym taka dostać ?

  9. Dobrze powiedziane "podstawę mechaniki". Takie wiadomości to klientom waszego warsztatu możecie wciskać. "Ciepła" i "zimna" strona turbosprężarki…a nie lepiej turbina i sprężarka. Szkoda że nie powiedziałeś o tym że np luz promieniowy przy "machaniu" wirnikiem sprężarki jest wyczuwalny taki minimalny i jest to normalne i nie wymaga remontu jak większości się wydaje. Natomiast osiowego luzu nie powinno się wyczuwac w ogóle lub prawie w ogóle. Ważne też żeby wirnik nie "łapał" korpusu podczas obracania się i nie było śladów na nim po tym. Nie rozumiem też w jaki sposób to "chlapanie" z odmy ma uszkodzić tą turbosprężarkę. Uszkodzić ją może jedynie wraz z całym silnikiem, kiedy się ten silnik rozbiega. Szkoda że "diagnostyka" jedynie ograniczyła się do rzucenia wartości "0.5bar na jałowym" (……w moim akurat 0.3bar) i pukaniem gruszki o stół.

  10. witam mam problem mysle ze z turbina ford mondeo mk3 2 tdi .podczas jazdy auto gasnie nie wyskakuja zadne kontrolki poprostu gasnie i nie odpala po wyjeciu ako i naladowaniu odpala jakby nic sie nie stało.

  11. No tak, ale jaki luz jest dopuszczalny na łopatkach? OK sam sobie odpowiem, na starej luz wzdłużny ok 2 mm na boki 0,5 mm po regeneracji wzdłuzny 0,5 mm na boki 0,5 mm. W powyższym filmie brakuje porównania dwóch turbosprężarek do tej która była na stole trzeba było dołożyć nową i porównać obie.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!