Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

SKODA FELICJA WOLNOSSĄCA STAGE-1 82KM DZIWNE MODY SILNIKOWE, SEKCJA SILNIKA PRZED I PO.



Siemanko
Jedni powiedzą grzebanie w gónwnie, i tak to się zgadza, ja Wam powiem NAUKA! i to też się zgadza.
Pozdro!!
W skrócie pomiary
Seria w skodzie 68KM
Moc po modach i regulacji afr ale bez Vacuum w skrzyni 82KM
Moc jaka była przy pomiarach 0-100 na filmie 74KM

WNIOSKI:
-Porty gazowe, vacuum w skrzyni wybierz jedno, w systemie suchej misy porty przestają mieć sens, może dlatego rzadko je się spotyka bo jednak suche misy częściej
-po samym doprężeniu mieliśmy czas 13/100 po dzisiejszych modach doszła sekunda, tutaj macie porównanie, poniżej poprzednie materiały gdzie też zobaczycie stan silnika.

TESTY NA SKODZIE:
FILMIK Z DOPRĘŻENIA
https://youtu.be/ZhbauJVXpxU
FILMIK Z KOMPRESOREM
https://youtu.be/VdwdnInwB6U
FILMIK Z DWIEMA USZCZELKAMI
https://youtu.be/2Vp1S9S1DLA

Sklep Profesora z gadżetami i pamiątkami:
https://profesorchris.pl/

Wsparcie działalności Profesora:
https://patronite.pl/Profesorchris
09 2490 0005 0000 4000 3938 8281
Paypal:
https://paypal.me/ProfesorChris?local

Program do obsługi warsztatu którego ja używam i polecam:
https://warsztat24.com/ KOD RABATOWY: „profesorkris” Pisane razem 🙂

Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris.

Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl

#SKODAPERFORMANCE #stopień sprężania #laboratoriumprofesora

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

28 thoughts on “SKODA FELICJA WOLNOSSĄCA STAGE-1 82KM DZIWNE MODY SILNIKOWE, SEKCJA SILNIKA PRZED I PO.

  1. Profesorze, dziękuję bardzo za ten film i całe mnóstwo wiedzy oraz pasji które w nim przekazujesz. Taki projekt wymagał wiele pracy, za co chylę czoła. Z wielką chęcią obejrzę dalsze eksperymenty. Podczas oglądania pomyślałem, że może wytoczenie zagłębienia na środku denka każdego tłoka mogłoby rozwiązać problem spalania stukowego, bo odrobinę zwiększyłaby się pojemność skokowa, a zmniejszył stopień sprężania. Życzę zdrowia dla Ciebie, rodziny i współpracowników w nowym roku!

  2. Ten silnik wbrew pozorom nie był taki zły. Wystarczy poczytać o tym, że po przeróbkach w rajdowej wersji Favority 136 mogli wyciągnąć z niego bez problemów ponad 100 KM. Oczywiście to była jeszcze wersja na gaźniku.

  3. No i co, 85 KM to z Malucha się wyciąga i to na gaźniku. Czemu gówniany silnik ? Skoro nie ma łożyskowania wałka i nie ma zużycia to kto tu nie umie silnika zrobić i który jest gówniany ? Tak samo Fiat też ma wałki bez łożyskowania – raczej nie sądzę aby ktoś widział tam jakieś zużycie.

  4. Krzysztof – powiedz prosze czy jest sens regenerowac katalizator? Mam na mysli profesjonalną regenerację – nie wiem w jaki sposob odbywa sie czyszczenie wkladu katalitycznego ale podobno katalizator po takim zabiegu odzyskuje sprawnosc praktycznie nowego elementu;

    Daj znac czy sie z tym spotkales i czy to rzeczywiscie dziala;

  5. Profesorze, sprawiłeś mi tym filmem wielką radość, jeżdżę Felicja i nie oddam jej nigdy. Moja 1.3 do 100 ma 13 sekund bez modyfikacji.
    Dziś trochę cierpię bo nie zmieniłem jej oleju ale zaraz to zrobię po nowym roku. Skoda Felicja to mega wytrzymałe auto.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!