Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

1.8 TURBO FOTO-VIDEO PADNIĘTA GŁOWICA I TURBOSPRĘŻARKA NAPRAWA SILNIKA



Witajcie szanowni Widzowie!!
Mam dla Was przepyszne foto-video z jednej naprawy, niestety terminy gonią i trzeba zap……ć więc nie było jak zrobić pełnego Video reportażu.
BTW. nie zapomniałem i filmik o LPG BĘDZIE! i to jeszcze w styczniu! długo to trwa bo mam Wam kilka ciekawostek do powiedzenia.
Pozdrawiam!!!

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

44 thoughts on “1.8 TURBO FOTO-VIDEO PADNIĘTA GŁOWICA I TURBOSPRĘŻARKA NAPRAWA SILNIKA

  1. Ja taki luz mam na sprężarce już od 5 lat i nadal jeździ, oleju może troszkę w dolocie jest, ale bez przesady. Od wymiany do wymiany doleje może pół litra, wymiana co 10kkm Od dwóch lat auto po programie

  2. PROFESORZE,pytanko! auto lezało w rowie na boku,po oczysczeniu z tłoków oleju,kreceniu rozrusznikiem bez swiec,odpaliłem i zaczał dymic jakby sprezarka padła i bardzo stuka w filter powietrza,zmieniona sprezarka,nic sie nei zmienilo,nadal to samo i odrazu olej puszcza prez kolektor wydechowy

  3. Zaraz gazu wina. Raczej użytkownika lub gazownika. 80procent gaziarzy nie wie co robi. Tylko klei kable byle się że schematem zgadzał i klika auto kalibracja…. Przynajmniej ci których znam
    A użytkownicy? Jeżdżą z rozstrojona instalacja lejacymi wtryskami zatkanymi filtrami padnięty parownik iem. I narzekają że szarpie. Mocy nie ma itp. Co drugi do gaziarzy jeździ żeby mu dawkę zmniejszyć. To też z tych których ja znam. A potem są zdziwieni że gniazd nie ma. Że świece upalone. Albo tłoki szlak trafił. A w turbo to jeszcze bardziej szkodzi. Ech. No cóż tego nie przeskoczymy w polskiej mentalności. Miałem kilka aut z gazem większość wyremontowalem po kupnie z padnietymi silnikami i we wszystkich instalacja nadawała się do wymiany a nie naprawy bo poza wiązka i butla nic nie zostawalo z nich chyba że dało się i bardziej opłacało zregenerować. Każdym z aut zrobiłem. Minimum 200tys km i żadne z powodu gazu nie miało problemów zdrowotnych 😉 ale gaz sobie sam serwisuje. Szfagierce w poprzedni weekend grzebal em przy aucie bo jej szarpie prycha przełącza na benzynę. Jak zobaczyłem filtr fazy lotnej to pod ciekłe podstawilem sobie miseczkę żeby się jej zapytać kiedy była u gaziarzy to się dowiedziałem że na gwarancji jak zakładał. 4lata temu. Gdzie co dzień robi 60km. Czerwone valteki miały od 0.6 do1.1 skok tloczkow. Ja jest pełen podziwu że ten sterownik tak długo wyrabial z takimi odchylami. Na cylindrach. A wystarczyło filtry wymienić, tloczki w elektrozaworach skalibrowac je i ustawić. 2 godzinki roboty dla mnie jako kompletnego amatora mającego do czynienia z gaz tyle co w swoim. Aucie.

  4. 120tysiecy na LPG .
    Silnik dostawał non-stop obroty. Po autostradzie.
    Trudno o lepszy doładowany silnik 4 cylindrowy pod instalację gazową. Jasnym jest, że późniejsze modele 1.8t nie są tak twarde jak pierwsze generację (aeb apu itd) ale wciąż robią wysokie przebiegi. Pytanie jak instalacja gazowa była serwisowana.

  5. Pierdolicie hipolicie profesorze Krisie. Zrobione 200 000 km na lpg w aucie z silnikiem 1.8T, gaz założony przy przebiegu około 100 000 km, samochód sprzedany jeździ dalej, widuje go na osiedlu, szacuje że ma najbidniej 250 000 km przejechane na lpg, łączny przebieg auta (na pb i pozniej na lpg) około 350 000 km i zero problemów jeżeli chodzi o silnik, oryginalna turbina, wiem bo znam gościa któremu sprzedałem auto. Olej, płyny, filtry (w tym lpg) zmieniane na czas i nie ma problemu. Następnym razem jak robisz 1.8T napisz jaki ma przebieg, tylko prawdziwy) bo przebiegi na lpg rzędu 300 000 km i wiecej nie robią na tym silniku wiekszego wrazenia, jeżeli jest nalatane wiecej niż 500 000 km to ok, ale wypadałoby o tym napisać. 1.8T to jedne z lepszych silników jeżeli chodzi o znoszenie lpg i nie tylko.

  6. LPG jest dobre tylko przy dużych przebiegach. Po co mam płacić za przegląd więcej jak tych km i tak nie wykonam. To ma się zwracać, a każdy serwis LPG wydłuża ten okres.

  7. Ja mam 10 lat brc w aucie które kupiłem w 2008 roku a4b5 1.8t apu z końca stycznia 2000 roku i jak założyli tak ładuje te auto i wszystko jest dobrze rocznie robię 11500 tyś km do pracy nie.liczac tego co sam latam to wychodzi koło 30 tyś i jest spoko tu pokazali trupa jakiegoś z turbo się zgodzę turbo w tych sił siłach fabrycznie pada w końcu to pierwsze z wysilonych hitlerowskich autek

  8. No i co ,niby to przez LPG ? 😂 To ,że jest nagar na tłokach i turbina ma luzy osiowe świadczy o tym ,że silnik brał już od dawna sporo oleju i się przegrzewał jeżdżąc na ubytku . Olej zaczął się "palić " w cylindrach a nagar blokował kanały olejowe a to doprowadziło do słabego smarowania …dziękuję dobranoc .Pewnie miał przelotu 450.000 z cofniętym licznikiem na 250 .000 ,ktoś założył LPG i można na to zwalić. Tak się składa ,że też serwisuje auta z grupy Vag i znam kilka przypadków ,gdzie 1.8T zrobiło 200.000 na LPG i motor byl suchy i nie brał oleju . Nie jestem jakimś fanatykiem LPG ,ale to jest głupi przykład . Rzeczywiście jest różnica między brudnymi tłokami a czystymi …super .

  9. Przechodzilem przez to też samo osobobiście robiłem remoncik tylko wjechałem z używką głowicą bo koszty zrobienia głowicy powalila 1800 z ł a słupek z glowicą z wolnossaka za 600 z anglii w super stanie przyjechał. Przyczyna tego sałego uwalenia głowicy zaniżająca przepływka i ubogo ustawiony gaz . Było 163 jest hybryda wtryski 360 i stukło 246 km

  10. Dzień dobry Panie profesorze! Mam takie pytanie. Czy robił Pan logi auta przed i po naprawie? Interesuje mnie konkretnie czy auto obcinało doładowanie i cofało zapłony? Jaka jest tego najczęstsza przyczyna w tych silnikach. Pytanie wzięło się stąd, że sam jestem posiadaczem auta z takim motorem i borykam się z tym problemem. Poświęciłem temu zagadnieniu wiele czasu, energii i kasy bezskutecznie. Nadmienię, że auto jest po modyfikacjach i magiczna bariera przy, której auto się broni to 230KM. Zupełnie intuicyjnie postanowiłem zrobić jeszcze jedną banalną rzecz i wymieniłem jedną część i chyba trafiłem. Nie chcę pisać, że na pewno i co to było bo nie potwierdziłem jeszcze tego logami, ale auto odżyło i startuje jak rakieta. Auto zasilane podtlenkiem lpg. Z rzeczy, które zrobiłem do tej pory to usunięcie nagarów z tłoków, usunięcie nieszczelności w wydechu, świece, cewki, wymiana poduszki na skrzyni( była rozerwana i myślałem, że może to wzbudza czujniki) wymiana czujników spalania stukowego, sprawdzenie kompresji dało wynik 13,2 do 13,5. Silnik nie zużywa oleju. Przebieg 200tkm. Dodam jeszcze, że do wymiany mam łańcuch rozrządu bo po ustawieniu wału korbowego, wałek wydechowy jest jak być powinien lecz ssący ucieka poza znak. Czy warto obligatoryjnie wymienić hydroregulatory na ssaniu lub czy można jakoś sprawdzić te co egzystują w silniku? W logach statycznych nie cofa zapłonu. W dynamicznych cofa od 4 do 6 stopni. Próba zrobienia logów na niedogrzanym silniku korekty na 0, drugi przejazd dwa pierwsze cylindry 0 3 i 4 cyl. cofa o 3 stopnie, trzeci przejazd czyli rozgrzany na max cofa od 4 do 8 stopni, kolejno od 1 do 4 cyl. Temp. w dolocie max 40 stopni. Logi robione przy ok 23 stopnie w otoczeniu.

  11. Jak się nie pilnuje wymian oleju i filtrów, lata z uwalonym MAF i DV, pałuje się na zimnym a LPG zakładał Mietek w stodole bo chciało się zaoszczędzić na instalacji to nie ma się co dziwić. Zawsze każdy gada "to przez gaz" mam 1.8T z LPG przelatałem już 100tyś. km i nie mam żadnych problemów. Podstawa przy zakładaniu LPG to wymiana: kable/cewki, świece co jakiś czas diagnostyka komputerem aby zdiagnozować np. MAF żeby potem Janusze nie mówili "przez gaz wypaliło mi gniazda zaworów"

  12. Mało słów dużo bełkotliwej muzy . Co się dzieje ? Niepsuj tego dzięki czemu ludzie z chęcią oglądają Twój kanał .Jak jest dobrze to po co psuć . Teraz łapa w dół . Następnym razem Stracisz subskrybenta , wybór należy do Ciebie .Na koniec powiem tak już motoryzacja poszła w złą stronę , nie podążaj za nimi

  13. To juz piąty moj adr na gazie silniki dają radę bez problemu. Problemem gazu jest brak regulacji. Gaz powinien być często regulowany po wymianie filtrów po pewnym przebiegu. Zakładając ze gaz jest wysokiej klasy założony to problem jest brak regulacji

  14. A ja mam gaz w aucie. Nawet tego specjalnie jakoś nie serwisuje bo to auto za śmieszne pieniadze i jego kolejna wizyta to bedzie raczej na złomie. Oleju nie zmieniam juz od 3 lat. Tylko dolewam. Czekam aż ta kur… Zdechnie. Naprawy wykonuje tylko w zawieszeniu zeby sie nie zabić. Odkąd go mam nabiłem juz 100 tyś. A uwaga ma juz 560 😁 gaz ma od 2003 roku. He he he taki zły ten gaz a jakoś jeździ.

  15. Ten silnik to jedna wielka awaria. Jak nie smok sie zatka to pompa oleju padnie albo panewka czasem wał albo turbo lub głowica uszczelka wałki albo zawory no już nie miałem sił do tych silników mimo że rozwojowe to taka padlina jakich mało

  16. Ilosc durnych komentarzy przeraza.
    LPG trzeba serwisowac, jak inne podzespoly w samochodzie. Ale skoro nowobogacki nawet oleju nie wymienia, to czego sie dziwic ?
    Znam takiego co auto za 50 tys kupil, a olej wymienil dopiero po ponad 30 tys, w zasadzie ja to mu zrobilem, bo jezdzilem jego autem.
    Takze jesli kurwa nie potraficie zrozumiec ze oleje, filtry trzeba wymieniac regularnie to nie piszcie bzdur o LPG, bo mam auto ktore zrobilo na LPG ponad 120 tys (a4 z 1.8t).

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!