Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Po rozebraniu silnika liczba usterek zaczęła rosnąć! #Naprawy_nie_do_Naprawy



Więcej: https://www.youtube.com/hashtag/naprawy_nie_do_naprawy
Oglądaj w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/naprawy-nie-do-naprawy-odcinki,37341/odcinek-6,S01E06,235645
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/c/TVNTurbo?sub_confirmation=1
Normalną sprawą jest, że samochody się psują. Niektóre awarie można usunąć bez większego problemu, czasem jednak usterka staje się poważnym wyzwaniem. Zamiast cieszyć właściciela, auto staje się utrapieniem. Właśnie na takie przypadki czeka Adam Klimek w nowej produkcji pod tytułem „Naprawy nie do naprawy”!

#tvnturbo #motoryzacja #naprawyniedonaprawy

Pobrane z Youtube Serwis i Naprawa Silników w Warszawie – Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie. Naprawa silników, remonty kapitalne Warszawa. Warszawa zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Naprawa Silnika Warszawa

Naprawy silników na terenie Warszawy dokonujemy niemal każdego dnia i mamy bazę zaufanych klientów, którzy potwierdzą, że jesteśmy godnym zaufania mechanikami samochodowymi. Wymiana poduszki silnika, naprawa silników Audi,,naprawa silników BMW,,naprawa silników Citroen,,naprawa silników Dacia,,naprawa silników Fiat,,naprawa silników Ford,,naprawa silników Hyundai,,naprawa silników Kia,,naprawa silników Mercedes,,naprawa silników Nissan,,naprawa silników Opel,,naprawa silników Peugeot,,naprawa silników Renault,,naprawa silników SEAT,,naprawa silników Skoda,,naprawa silników Toyota,,naprawa silników Volkswagen,,naprawa silników Volvo,,,naprawa silników Abarth,,naprawa silników Alfa Romeo,,naprawa silników Alpina,,naprawa silników Aston Martin,,naprawa silników Bentley,,naprawa silników Cupra,,naprawa silników Dodge,,naprawa silników DS,,naprawa silników Ferrari,,naprawa silników Fuso,,naprawa silników Honda,,naprawa silników Ineos,,naprawa silników Isuzu,,naprawa silników Iveco,,naprawa silników Jaguar,,naprawa silników Jeep,,naprawa silników Kawasaki,,naprawa silników Lamborghini,,naprawa silników Land Rover,,naprawa silników LEVC,,naprawa silników Lexus,,naprawa silników MAN,,naprawa silników Maserati,,naprawa silników Maxus,,naprawa silników Mazda,,naprawa silników McLaren,,naprawa silników MINI,,naprawa silników Mitsubishi,,naprawa silników Piaggio,,naprawa silników Porsche,,naprawa silników RAM,,naprawa silników Renault Trucks,,naprawa silników Rolls-Royce,,naprawa silników Seres,,naprawa silników Skywell,,naprawa silników Smart,,naprawa silników SsangYong,,naprawa silników Subaru,,naprawa silników Suzuki,,naprawa silników Tesla,,Andoria naprawa silników ,Autobianchi naprawa silników ,Cadillac naprawa silników ,Caterham naprawa silników ,Chevrolet naprawa silników ,Chrysler naprawa silników ,Corvette naprawa silników ,Daewoo naprawa silników ,Daewoo Motor naprawa silników ,Damis naprawa silników ,DMC naprawa silników ,FSO naprawa silników ,GAZ naprawa silników ,GAZ-AVC naprawa silników ,Hummer naprawa silników ,Infiniti naprawa silników ,Intrall naprawa silników ,Izera naprawa silników ,Lada naprawa silników ,Lancia naprawa silników ,LDV naprawa silników ,Ligier naprawa silników ,Lotus naprawa silników ,LTI naprawa silników ,Maybach naprawa silników ,MG naprawa silników ,Polski Fiat naprawa silników ,Rover naprawa silników ,Saab naprawa silników ,Tata naprawa silników, serwis subaru, serwis silnik naprawa, Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie, naprawa pomp wtryskowych,

Nasi Mechanicy zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników, Naprawa silnika to kosztowna usługa w cenniku w większości serwisów samochodowych. … W tym czasie mechanik samochodowy szlifuje wał karbowy zapraszamy.

36 thoughts on “Po rozebraniu silnika liczba usterek zaczęła rosnąć! #Naprawy_nie_do_Naprawy

  1. Śmieszy mnie to że 2 chłopów wyciąga głowice która waży 20 kg a robiąc przy cię ciężarówkach kilka lat 2 osoby wyciągaja głowice ważąca prawie 100kg i nie jest lekko

  2. W astrze F 1.4 60KM głowicę ściągam sam w 20min. Do mojego silnika żaden mechanik nie ma prawa wstępu, wszystko naprawiam sam a nie jestem mechanikiem z zawodu, oczywiście składam później cały dzień. Im auto nowsze tym już nic samemu nie zrobisz i tylko pchasz kasę do skarbonki bez dna.

  3. 🤣To znowu niezawodna toyota. Toyota jest liderem niezawodność ale do 5 lat. Umówmy się do 5 lat to każde auto. Wytrzyma. Później jest coraz gozej. Co już nie było wymianiane w Toyocie 🤣. Polacy na sama hasło toyota ściągają gacie… Taka metal ość . A czy to dobre auto. Korozję ma. Środek od siekiery. Trakcja nie powala. Miałem 3 Toyoty. Każda. Się psuła 🤣. Co lepsze bardziej niż fiat. Nawet honda jazz Tak dawała popalić co chwilkę cos. Jej było a auto miało mały przebieg. Odziwo głupia benzynowa renowka clio zero awarii. I zero rdzy pozatym lepiej zapieprza po zakrętach. I stara audi. To majstersztyk ale nie Japończyki 🤣 kto wymyślił ze są takie super mogę wysłać listę. Ile rzeczy się spieprzyło nawet wydech. 🤣 Czy jest coś w Toyocie. Co różni się od innych marek. Poszli w bezzyne bardziej i hybrydy ale te auta wcale nie pala mało. Owszem pomalutku po mięsie tak jadąc tros, KE szybciej . Spalają jak limozyny przy tej samej prędkos i . Uzyskać spalanie 5 litów. Dislem bardzo prosto wystarczy jechać za toyota Yaris 🤣 spalanie spada nawet do 4 litrów autam 150 PS.. Fani. Toyoty twierdzą że to auto mało pali. Niestety brednie. Pali nawet i dużo do swojej wagi osiągów bardzo dużo. Mam 2 auta 150 PS jadą jak z jajkami czyli toyotami. Spalają koło 6 litrów. To auta sportowe. Więc są nie wysilone. Bezprobly schodzą do warto czarnoksiężnika Yarisa 😀

  4. Panie Klimek proszę zapoznać się z manualem tego silnika. Przed zdjęciem głowicy trzeba wyjąć zawór zmiennych faz bo inaczej się łamie przy odkręcaniu głowicy. A potem ewentualnie mówić że poprzedni mechanik popsuł.

  5. Jeżeli samochód jest zdrowy blacharsko, to warto ratować. Jednak w tych Toyotach gniły progi, podłoga z tyłu na łączeniu z progiem i tylne belki. Wówczas dojeździć auto i do zgniatarki.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!