Ignorujesz szarpanie silnikiem? Nierówną pracę? To może mieć bardzo duży szereg konsekwencji dla twojego portfela. Jaki? Oglądaj uważnie.
Subskrybuj by być na bieżąco.
STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów M4K
—————————————————————————— https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
——————————————————————————
Szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
—————————————————————————————— https://mubi.pl/milosnicy4kolek/
———————————————————————————
Nie kupowałeś polisy w Mubi? Zgarnij 150 zł + 2000 zł za polecanie
———————————————————————————
Szukasz dobrych części tuningowych do swojego auta? Zajrzyj koniecznie do ekipy FMIC
———————————————————————————— https://allegro.pl/uzytkownik/FMIC_PL
————————————————————————————
WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@milosnicy4kolek.pl
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
30 thoughts on “Szarpanie silnika? Uważaj! bo może być REMONT”
a dlaczego np może szarpać silnik podczas przyspieszania w upał, tak jakby się dławił momentami ( diesel)
Ja już rok jeżdżę z 2.0 tdci z szarpaniem silnika i nie mogę namierzyć pryzyczyny wtryski I pompa zrobione, zero błędów a mechanik to chyba najczęściej odwiedzane miejsce 😫
Dobry. Otóż na zimnym silniku na 2 i 3 biegu w zakresie obrotów 1700-2300 jest jakieś dziwne syczenie/ świst, tak jakbym miał nie domkniętą szybę od strony kierowcy… Ogólnie auto jest mułowate, najgorzej jest na 4 i biegu od 2 tys obr. Obroty bardzo wolno rosną a po wciśnięciu pedału gazu w podłogę to obroty rosną normalnie. Ten swist/ syczenie występuje TYLKO na zimnym silniku i TYLKO na 2-3 biegu… Kilka tygodni temu wyskoczył błąd "Niskie ciśnienie doładowania" i warsztat zamiast zdiagnozować i naprawić to skasowali błąd i oddali Auto…😡 Auto to Volvo S60 2.4d 130 KM 2003r. z przebiegiem 315 tys. km. Może ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny?
Mi aktualnie szarpie gdy wrzucam drugi bieg, ale tylko wtedy gdy mam odpaloną klimatyzację. I teraz pytanie gdzie z tym pójść bo mam wrażenie że tak się zrobiło gdy zostały zmienione ustawienia instalacji gazowej.
Co w przypadku kiedy auto odpala za pierwszym razem ale przez 30sek poszarpuje i puszcza niebieskiego bączka poza tym auto ma moc. Zregenerowane wtryski przeczyszczony układ dolotowy i nie ma rozwiązania. Bmw f11 2011r 3.0d n57
mi szarpie jak stoję na światłach co jakiś czas tak jakby coś wybuchało tylko na wolnych obrotach bo jak dodam gazu to problem nie występuje, to samo na gazie i na beznynie – co to może być
Od kilku miesięcy(od wymiany wtrysków) lubił mi poszarpnąć przy niskich obrotach(Benia + gaz z buraka). 3 razy jeździłem do serwisu z tym, za każdym razem nic nie wychodziło… W końcu pojechałem 40 km do innego serwisu i okazało się specjalista z pewniej dużej firmy LPG źle zainstalował świece na 1 garze
Taa.. dbać.. tylko powiedz mi gdzie znaleźć mechanika który będzie miał pojęcie.. 2 lata się wozilem po różnych warsztatach z szarpaniem silnika po kilku województwach i hrabstwach i teori było tyle co mechaników, a żadna z diagnoz i napraw nie eliminowała problemu. W końcu pojechałem do autoryzowanego serwisu i zrobili, ale to też takie z d**y zrobienie, bo wymienili kasetę zapłonową, ale już nie sprawdzili ani wtrysków, ani ciśnienia pompy paliwowej, ani nic innego, no bo "teraz działa". Ciekawi mnie jak długo pojeździ po tej "naprawie"..
Już widzę minę mechanika któremu mówię że coś czasami mi przerwie przy przyspieszaniu 😂W mojej okolicy by nie wiedzieli co ja od nich chce i po co do nich przyszedłem 😂
Bmw e39 520i 6garow 150tka jadąc np na 1 biegu bez gazu zaczyna szarpać nie zawsze lecz zdarza się to obroty zaczynaja falować wystarczy dodać gazu i znowu jest spokoj. Co może być? Pozdrawiam 🙂
Może ktoś doradzi, Astra H 1.6 116km Pb obroty falują na zimnym silniku, przy temp 55stopni chodzi pięknie i równo, nie dawno był remont głowicy, ktoś coś doradzi bo mechaniki rozkładają ręce..
U mnie szarpie, ponieważ są wytarte wałki rozrządu, a poza tym przy puszczaniu gazu spada ciśnienie oleju i luzuje się hydrauliczny napinacz łańcucha rozrządu. Zrobiłem w takim stanie już 23 000 km 😀
U mnie w corsie 1.7cdti najpierw mechanik wymienił przepływomierz później regeneracja wtryskiwaczy a efektu zero dalej gaśnie na niskich obrotach i nierówno pracuje
BMW x3 2006 e83 raz kopci raz nie szarpnie go tylko na tempomacie i tez nie wiadomo co to nie dolewalalem nic oleju a nagle dolewam i dolewam nie wiem o co chodzi problem ze nie ma dobrego mechanika w mojej okolicy a jestem Z Podhala dzięki za jakieś informacje i przy okazji uszczelka do szyberdachu wymiana bo cieknie w dwóch na przeciwnych stronach dachu jak by coś było nie dokręcone dziękuje wszystkim.
Ford fiesta, pięknie ładnie do puki nie zamontowałam instalacji gazowej, jest świeża jednak szarpie co mnie niepokoi mocno, do tego 1/4 gazu zeszła już po 2dniach. Może jakiś film w temacie instalacji gazowych dla "swieżaków" co warto wiedzieć? 🙏
W KIA STONIC 1,4b szarpanie jest liczony w cenie…po dwa zmiany programowe sytuacja jest trochę lepsza ale nie do końca. Silnik ten już nie występuję w ofercie KII. Szukałem w internecie i też zagranicą występowały te problemy. Tylko że w niemcy wymieniono element w silnika…. Dalej odpowiedż od technicy KII : "Rzecz jest jednak w tym, że zjawisko występuje, gdy silnik ma relatywnie niskie obroty, a położenie pedału przyspieszenia jest w zakresie od 1 do 3%. Takie położenie pedału przyspieszenia nie jest rozpoznane jako jednoznaczne oczekiwanie ze strony kierowcy. Wciśnięcie pedału przyspieszenia w bardziej zdecydowany sposób pozwala uniknąć szarpania. Szarpanie, o ile pozostawi się pedał przyspieszenia na tym poziomie, potrafi wzbudzić drgania rezonansowe na tłumiku drgań skrętnych tarczy sprzęgła, więc działając intencyjnie można to zjawisko utrzymać nawet przez kilka sekund. Niemniej przy pierwszym szarpnięciu, jeśli pedał przyspieszenia zostanie wciśnięty do 8-10% zjawisko wygasa momentalnie." czyli ..kiowo !
A co zrobić ze starym motorem z lat 90tych pochodzącym ze Skody Faworit co po wlaniu bezołowiowej z dodatkiem bioetanolu szarpie i nierówno pracuje na niskich obrotach. Na wyższych, po rozgrzaniu jest ok. Producent silnika zadeklarował, że nie jest on przeznaczony na rynek UE i nie wolno lać biokomponentów do benzyny. Nie przewidziano opcji dostosowania. Motor ten eksploatujemy od 96 roku bez awarii i dopóki nie zmuszono do kupowania benzyn z bioetanolem nie sprawiał żadnych problemów. Raz na kilka lat wymiana uszczelek świec zapłonowych z kablami i cewką, czasem pasek klinowy, olej z filtrami co 2 lata…. czyli zwykłe eksploatacyjne sprawy. Motor strasznie szarpie poniżej 1000 obrotów i nie ma mocy poniżej 1200 więc są ciężkie rozruchy. Jak wejdzie w obroty to śmiga. Jak było starego typu paliwo to ładnie trzymał wolne obroty 700 – 800 a teraz nie ma takiej opcji trzeba go w czasie braku obciążenia trzymać powyżej 1000 i marnować paliwo na marne generując spalinę. Ot ekologia zmuszanie do lania bio dodatków także przy silnikach, które do nich nie były projektowane.
a dlaczego np może szarpać silnik podczas przyspieszania w upał, tak jakby się dławił momentami ( diesel)
Ja już rok jeżdżę z 2.0 tdci z szarpaniem silnika i nie mogę namierzyć pryzyczyny wtryski I pompa zrobione, zero błędów a mechanik to chyba najczęściej odwiedzane miejsce 😫
Czekaniem na mechanika w głębokim lesie gdzie zasięgu nie ma.
Szkoda ze nie zrobiłeś tego filmu w marcu 😁
3 warsztaty odwiedzono, każdy inna diagnoza. Po 2 tygodniach motor padł. T4 2.5 Tdi, remont 9 tysi 😅
Dobry. Otóż na zimnym silniku na 2 i 3 biegu w zakresie obrotów 1700-2300 jest jakieś dziwne syczenie/ świst, tak jakbym miał nie domkniętą szybę od strony kierowcy… Ogólnie auto jest mułowate, najgorzej jest na 4 i biegu od 2 tys obr. Obroty bardzo wolno rosną a po wciśnięciu pedału gazu w podłogę to obroty rosną normalnie.
Ten swist/ syczenie występuje TYLKO na zimnym silniku i TYLKO na 2-3 biegu… Kilka tygodni temu wyskoczył błąd "Niskie ciśnienie doładowania" i warsztat zamiast zdiagnozować i naprawić to skasowali błąd i oddali Auto…😡 Auto to Volvo S60 2.4d 130 KM 2003r. z przebiegiem 315 tys. km. Może ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny?
Mi aktualnie szarpie gdy wrzucam drugi bieg, ale tylko wtedy gdy mam odpaloną klimatyzację. I teraz pytanie gdzie z tym pójść bo mam wrażenie że tak się zrobiło gdy zostały zmienione ustawienia instalacji gazowej.
Subaru w gnoju… Cios poniżej pasa 😀
A co jeśli samochód przerywa ale okazuje się to pare razy w ciągu miesiąca naprzyklad raz trochę mocniej raz mniej ?
Co w przypadku kiedy auto odpala za pierwszym razem ale przez 30sek poszarpuje i puszcza niebieskiego bączka poza tym auto ma moc. Zregenerowane wtryski przeczyszczony układ dolotowy i nie ma rozwiązania. Bmw f11 2011r 3.0d n57
mi szarpie jak stoję na światłach co jakiś czas tak jakby coś wybuchało tylko na wolnych obrotach bo jak dodam gazu to problem nie występuje, to samo na gazie i na beznynie – co to może być
Od kilku miesięcy(od wymiany wtrysków) lubił mi poszarpnąć przy niskich obrotach(Benia + gaz z buraka). 3 razy jeździłem do serwisu z tym, za każdym razem nic nie wychodziło… W końcu pojechałem 40 km do innego serwisu i okazało się specjalista z pewniej dużej firmy LPG źle zainstalował świece na 1 garze
Taa.. dbać.. tylko powiedz mi gdzie znaleźć mechanika który będzie miał pojęcie.. 2 lata się wozilem po różnych warsztatach z szarpaniem silnika po kilku województwach i hrabstwach i teori było tyle co mechaników, a żadna z diagnoz i napraw nie eliminowała problemu. W końcu pojechałem do autoryzowanego serwisu i zrobili, ale to też takie z d**y zrobienie, bo wymienili kasetę zapłonową, ale już nie sprawdzili ani wtrysków, ani ciśnienia pompy paliwowej, ani nic innego, no bo "teraz działa". Ciekawi mnie jak długo pojeździ po tej "naprawie"..
Już widzę minę mechanika któremu mówię że coś czasami mi przerwie przy przyspieszaniu 😂W mojej okolicy by nie wiedzieli co ja od nich chce i po co do nich przyszedłem 😂
Bmw e39 520i 6garow 150tka jadąc np na 1 biegu bez gazu zaczyna szarpać nie zawsze lecz zdarza się to obroty zaczynaja falować wystarczy dodać gazu i znowu jest spokoj. Co może być? Pozdrawiam 🙂
Może ktoś doradzi, Astra H 1.6 116km Pb obroty falują na zimnym silniku, przy temp 55stopni chodzi pięknie i równo, nie dawno był remont głowicy, ktoś coś doradzi bo mechaniki rozkładają ręce..
U mnie szarpie, ponieważ są wytarte wałki rozrządu, a poza tym przy puszczaniu gazu spada ciśnienie oleju i luzuje się hydrauliczny napinacz łańcucha rozrządu. Zrobiłem w takim stanie już 23 000 km 😀
U mnie w corsie 1.7cdti najpierw mechanik wymienił przepływomierz później regeneracja wtryskiwaczy a efektu zero dalej gaśnie na niskich obrotach i nierówno pracuje
mam rapida 1.6 tdi i szarpie mi przy puszczaniu i dodawaniu gazu.Przy nizszych temperaturach zjawisko jest mniej uciazliwe. kto wie o co chodzi?
PANIE po co to silnyk remuntować jak można kolejnego passata zajeżdzać
To teraz powiedz za co to naprawiac na bierząco przy tych cenach wszystkiego
BMW x3 2006 e83 raz kopci raz nie szarpnie go tylko na tempomacie i tez nie wiadomo co to nie dolewalalem nic oleju a nagle dolewam i dolewam nie wiem o co chodzi problem ze nie ma dobrego mechanika w mojej okolicy a jestem Z Podhala dzięki za jakieś informacje i przy okazji uszczelka do szyberdachu wymiana bo cieknie w dwóch na przeciwnych stronach dachu jak by coś było nie dokręcone dziękuje wszystkim.
Ford fiesta, pięknie ładnie do puki nie zamontowałam instalacji gazowej, jest świeża jednak szarpie co mnie niepokoi mocno, do tego 1/4 gazu zeszła już po 2dniach. Może jakiś film w temacie instalacji gazowych dla "swieżaków" co warto wiedzieć? 🙏
W KIA STONIC 1,4b szarpanie jest liczony w cenie…po dwa zmiany programowe sytuacja jest trochę lepsza ale nie do końca. Silnik ten już nie występuję w ofercie KII. Szukałem w internecie i też zagranicą występowały te problemy. Tylko że w niemcy wymieniono element w silnika…. Dalej odpowiedż od technicy KII : "Rzecz jest jednak w tym, że zjawisko występuje, gdy silnik ma relatywnie niskie obroty, a położenie pedału przyspieszenia jest w zakresie od 1 do 3%. Takie położenie pedału przyspieszenia nie jest rozpoznane jako jednoznaczne oczekiwanie ze strony kierowcy. Wciśnięcie pedału przyspieszenia w bardziej zdecydowany sposób pozwala uniknąć szarpania. Szarpanie, o ile pozostawi się pedał przyspieszenia na tym poziomie, potrafi wzbudzić drgania rezonansowe na tłumiku drgań skrętnych tarczy sprzęgła, więc działając intencyjnie można to zjawisko utrzymać nawet przez kilka sekund. Niemniej przy pierwszym szarpnięciu, jeśli pedał przyspieszenia zostanie wciśnięty do 8-10% zjawisko wygasa momentalnie." czyli ..kiowo !
Coś Ci się pomyliło… Nie znam takiego cyklu gdzie dwa tłoki są w trybie "praca" , jak powiedziałeś "dwa tłoki wGMP i dostają zapłn
Jak w jednym z twoich materiałów, " wożę się jak prałat" 👍
Ostatnio dobiłem układ korbowo tlokowy przez lejący wtrysk, wymieniłem motor 🤷🤷🤷
A co zrobić ze starym motorem z lat 90tych pochodzącym ze Skody Faworit co po wlaniu bezołowiowej z dodatkiem bioetanolu szarpie i nierówno pracuje na niskich obrotach. Na wyższych, po rozgrzaniu jest ok. Producent silnika zadeklarował, że nie jest on przeznaczony na rynek UE i nie wolno lać biokomponentów do benzyny. Nie przewidziano opcji dostosowania. Motor ten eksploatujemy od 96 roku bez awarii i dopóki nie zmuszono do kupowania benzyn z bioetanolem nie sprawiał żadnych problemów. Raz na kilka lat wymiana uszczelek świec zapłonowych z kablami i cewką, czasem pasek klinowy, olej z filtrami co 2 lata…. czyli zwykłe eksploatacyjne sprawy. Motor strasznie szarpie poniżej 1000 obrotów i nie ma mocy poniżej 1200 więc są ciężkie rozruchy. Jak wejdzie w obroty to śmiga. Jak było starego typu paliwo to ładnie trzymał wolne obroty 700 – 800 a teraz nie ma takiej opcji trzeba go w czasie braku obciążenia trzymać powyżej 1000 i marnować paliwo na marne generując spalinę. Ot ekologia zmuszanie do lania bio dodatków także przy silnikach, które do nich nie były projektowane.
Gdzie te auta z muzeum Mikiciuka?
nie było ukrytego słowa ?
Michu ja kończyłem szkole mechaniczna ale nie spotkałem się żeby zapłon był w 4 ro cylindrowej rzędowe na 2 cylindrach równocześnie