03 INFO❗ Uszkodzony kabel od silnika 👉 Przyczyna 👉Naprawa 👉Porada
Uszkodzony kabel przy silniku HUB to bardzo typowa usterka. Naprawa jest czasochłonna i wymaga sporo doświadczenia. Na samym dole znajdziecie listę osób/serwisów, które podejmą się naprawy takiej usterki 💪😎👍 ↓↓ 𝐖𝐢ę𝐜𝐞𝐣 𝐢𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐜𝐣𝐢 ↓↓
Film z testów MXUS 3k-Turbo
https://youtu.be/4zIst3blA2w
Chcesz wiedzieć więcej co u mnie? Wpadaj na:
▶️ IG: https://www.instagram.com/tabanarowerze/
▶️ FB: https://www.facebook.com/tabanarowerze
Zapytania o współpracę: tabanarowerze@gmail.com
⭐️ OSZCZĘDZAJ NA ZAKUPACH ⭐️
✅ 5% rabatu na zestawy do konwersji i inne części z NEXUN.pl
https://nexun.pl/zestawy-do-konwersji
Kod Rabatowy NEXUN: wpisz 👉 tabanarowerze 👈
✅ 5% rabatu na baterie od MGVOLT
https://mgvolt.pl/
Napisz na e-maila: rabatMGVolt@gmail.com
Kod Rabatowy MGVOLT: wpisz 👉 tabanarowerze 👈
✅ Budżetowe e-bike’i na Geekbuying
Link do sklepu: https://bit.ly/3PvgldQ
Na geekbuying kupisz z gwarancją takie modele jak:
FIIDO, HIMO, ENGWE, ELEGLIDE, BEZIOR i inne
Przed zakupem obejrzyj moje recenzje i co sądzę o chińskich elektrykach ⚡
Link do recenzji: https://bit.ly/3sHKNYJ
Lista osób/serwisów, które podejmą się naprawy uszkodzonego kabla w silniku elektrycznym:
⭐ Garwolin +48 739 099 889
⭐ Brda Bikes
⭐ ODNOVA rowerowa 669870170
⭐ www.eRider.pl
⭐ 885 358 775 Kosin woj. Lubelskie
⭐ The Bike Garage St. Albans +447481614419
⭐ Serwis Rowerowy Szumirider
⭐ Sebastian Nurkowski (szukać na FB)
⭐ E-Raptor Trophy Śląsk
⭐ Electroon
⭐ Krzysztof Dutkiewicz (szukać na FB)
Chcesz być na liście?
Napisz komentarz, podaj kontakt, dodaj dopisek „NAPRAWIAM”
Pobrane z Youtube Serwis i Naprawa Silników w Warszawie – Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie. Naprawa silników, remonty kapitalne Warszawa. Warszawa zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.
Naprawa Silnika Warszawa
Naprawy silników na terenie Warszawy dokonujemy niemal każdego dnia i mamy bazę zaufanych klientów, którzy potwierdzą, że jesteśmy godnym zaufania mechanikami samochodowymi. Wymiana poduszki silnika, naprawa silników Audi,,naprawa silników BMW,,naprawa silników Citroen,,naprawa silników Dacia,,naprawa silników Fiat,,naprawa silników Ford,,naprawa silników Hyundai,,naprawa silników Kia,,naprawa silników Mercedes,,naprawa silników Nissan,,naprawa silników Opel,,naprawa silników Peugeot,,naprawa silników Renault,,naprawa silników SEAT,,naprawa silników Skoda,,naprawa silników Toyota,,naprawa silników Volkswagen,,naprawa silników Volvo,,,naprawa silników Abarth,,naprawa silników Alfa Romeo,,naprawa silników Alpina,,naprawa silników Aston Martin,,naprawa silników Bentley,,naprawa silników Cupra,,naprawa silników Dodge,,naprawa silników DS,,naprawa silników Ferrari,,naprawa silników Fuso,,naprawa silników Honda,,naprawa silników Ineos,,naprawa silników Isuzu,,naprawa silników Iveco,,naprawa silników Jaguar,,naprawa silników Jeep,,naprawa silników Kawasaki,,naprawa silników Lamborghini,,naprawa silników Land Rover,,naprawa silników LEVC,,naprawa silników Lexus,,naprawa silników MAN,,naprawa silników Maserati,,naprawa silników Maxus,,naprawa silników Mazda,,naprawa silników McLaren,,naprawa silników MINI,,naprawa silników Mitsubishi,,naprawa silników Piaggio,,naprawa silników Porsche,,naprawa silników RAM,,naprawa silników Renault Trucks,,naprawa silników Rolls-Royce,,naprawa silników Seres,,naprawa silników Skywell,,naprawa silników Smart,,naprawa silników SsangYong,,naprawa silników Subaru,,naprawa silników Suzuki,,naprawa silników Tesla,,Andoria naprawa silników ,Autobianchi naprawa silników ,Cadillac naprawa silników ,Caterham naprawa silników ,Chevrolet naprawa silników ,Chrysler naprawa silników ,Corvette naprawa silników ,Daewoo naprawa silników ,Daewoo Motor naprawa silników ,Damis naprawa silników ,DMC naprawa silników ,FSO naprawa silników ,GAZ naprawa silników ,GAZ-AVC naprawa silników ,Hummer naprawa silników ,Infiniti naprawa silników ,Intrall naprawa silników ,Izera naprawa silników ,Lada naprawa silników ,Lancia naprawa silników ,LDV naprawa silników ,Ligier naprawa silników ,Lotus naprawa silników ,LTI naprawa silników ,Maybach naprawa silników ,MG naprawa silników ,Polski Fiat naprawa silników ,Rover naprawa silników ,Saab naprawa silników ,Tata naprawa silników, serwis subaru, serwis silnik naprawa, Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie, naprawa pomp wtryskowych,
Nasi Mechanicy zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników, Naprawa silnika to kosztowna usługa w cenniku w większości serwisów samochodowych. … W tym czasie mechanik samochodowy szlifuje wał karbowy zapraszamy.
Udało mi się naprawić w 30min – wepchnąłem do ośki ten fragment z uszkodzoną czarną izolacją zewnętrzną i powinno być ok…. Oczywiście trzeba było ten silikon usunąć lecz obyło się bez cięcia i lutowania. Zauważyłem jednak pękniętą izolację na jednym z przewodów fazowych (poprostu była jakby sparciałalub nacięta przez majfrenda i dosyć twarda…. Dodatkowo czarne osłonki faz tuż przy nawoju były przetarte delikatnie… MAJFRENDY, MAJFERNDY… Także popatrzcie przy okazji u siebie dookoła co tam widać. Jakiego silikonu używacie?
Cześć prosze podaj namiary na ten ściągacz bo nie wiem czy kupić z ramionami 250 czy 300mm, dziwnie niektórzy sprzedawcy opisują w ofertach. U mnie przetarła się sama czarna izolacja, chyba jeszcze zostawię i dołożę tą C podkładkę – tylko nie wiem w którym dokłądnie meisjcu należy ją włożyć (między czym a czym…), u mnie chyba ten seager przeciął izolację…
Mam problem wylacza mi kt lcd3 jak wjadę w dziurę badz podniosę rower na koło badz na bok ,muszę włączyć raz jeszcze kable oki bateria dopiero 2 tys km zrobilem samsunga bidonowa jaka może być przyczyną? Dziekuje bardzo
Witam.Zakupiłem rower elektryczny LITHUM 36 V 10AH.Używany na odległość bez sprawdzenia czy dobrze działa .Był bez baterii.Sterownik trybu szybkości jazdy był nie orginalny bo na 24V.Zakupiłem baterię i sterownik wszystko na 36V bo na ramie jest nadruk 36V. Nie jedzie jak potrzeba ,nie zmienia się szybkość ,jest najwolniejsza ,manetki jazdy nie posiada .Co za problem jest z tym rowerem.Nadmieniam że na elektronice nie za bardzo się znam.Proszę o poradę.Pozdrawiam Jan
Aż wstyd się przyznać… Nigdy! Nigdy! Jeszcze raz nigdy! Nie składajcie elektryka po kilku piwach. Wszystko działało, więc ostatnim detalem było przykręcenie nóżki. Przykręciłem ją na kablu. Tak, zgniotłem kabel od silnika montując nóżkę. I 03 INFO zawitało na wyświetlaczu :/
Ciekawi mnke dlaczego kable są Wyprowdzone po stronie mocowania tarczy. Błąd projektantow?
Mam ten sam komunikat u mnie, z tymże koło przez chwilkę się kręci po wciśnięciu manetki. Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną?
ani si neměl čas se oholit . 🙂
Mi się raz rozłączyła wtyczka od silnika 😆
ийесть только ультра, 100 и 5 эфэм.
вот из зе пинес дей тудей.
Ale ale wyprowadziłeś się z Poznania? Nieeeee 🙂
jaki rozmiar koła masz w swojej konie 26×3? jak i gdzie taką kupić
Taba, Co myślisz o serii na twoim kanale w której byś pokazywał różne gadżety do ebike. Przykładowo rękawice ogrzewane na tę zimę.
9:36 jejku mam ten sterownik i to mnie w nim wkurza najbardziej. Nic poza tym
Kawałek przedowdu 65 zł ale taki sam tylko spełniający odpowiedni przekrój można kupić np w castoramie na m 🙂 i wyjdzie bankowo taniej z 25 zł.
Taba a może zrobisz jakiś materiał na temat silników elektrycznych pod sztywna oś? Wiem że to świeży temat ale to się zaczyna! 😀 mnie to bardzo cieszy, czekam na to od dawna i już widziałem w sieci dwie firmy które zaczęły produkować takie silniki. Poczytaj jak możesz i masz chęci, możesz zagłębić się w temat i coś nagrać a ja i myślę że nie tylko ja z przyjemnością obejrzymy film u Ciebie 🙂
Fachowa robota. Przekładniowe silniki nie są złe ale irytująca jest ich głośna praca
Paskudna sprawa 😉 ale poradnik jak zawsze super 😎
Это проблема всех этих двигателей, они плохо продуманы на уровне вставки тормозного диска, слишком близко к кабелю двигателя, и если вы не установите достаточно прочный гибкий зажим, когда он отпускается, это то, что он дает, винты, фиксирующие диск, разрывают кабель, при той цене, по которой стоят эти двигатели, производители могли бы сделать и подумать еще немного, чтобы найти решение … и не многие из нас могут вмешиваться в двигатель и, прежде всего, быть можем разобрать и собрать его … так что мы делаем как, обязаны рекомендовать двигатель …
This is the problem with all these motors, are poorly thought out at the level of the brake disc insert much too close to the motor cable, and if you do not put a strong enough flex clamp, when it releases this is what it gives, the screws fixing the disc tear the cable, at the price where these motors cost, the manufacturers could do and think a little more to find a solution … and not many of us are able to intervene on the engine and above all to be able to dismantle and reassemble it … so we do how, obliged to recommend an engine …
C'est le problème de tous ces moteurs, sont mal réfléchi au niveau de l'empalcement du disque de freins beaucoup trop prêt du câble moteur, et si on ne met met pas un serre-flex assez résistant, quand il lâche voila ce que ça donne, les visses de fixation du disque arrachent le câble, au prix où coûtent ces moteur, les fabricants pourraient faire et réfléchir un peu plus pour trouver une solution… et pas beaucoup d'entre nous sont capables d'intervenir sur le moteur et surtout de pouvoir le démonter et remonter… alors on fait comment, obligé de recommander un moteur…
Czy w przekładniówkach MXUS-a też trzeba zwracać na to uwagę? Niedługo kupuję model XF15C i nie wiem czy też taki problem może wystąpić?
Kolejny fajny odcinek! Pozdrawiam!
w tym mxusie to i tak jest niezle, ja mialem takie kolo ktore mialo ten kabel wrecz pod ta uszczelka lozyska, wybijanie tych aluminiowych statorow o dywan moze sie skonczyc wypchnieciem tej osi (w stalowych jest to przyspawane) albo tego gornego uzwojenia (ja tak mialem, dobrze ze od poczatku "cos ocieralo o cos" inaczej bylo by na mnie).
Miałem dokładnie taką samą sytuacje. Nie dałem kleju na śruby i od wibracji jedna się wykręciła i rozerwała kabel i przy okazji poszło zwarcie i spalił się czujnik halla. Teraz za każdym razem jak ide jeździć sprawdzam czy nie ma luzu na tarczy
No to niezła wtopa:( Tyle razy mówiłeś żeby stosować klej do śrub i sam teraz nie dałeś. Ja dzięki twoim filmom jeżdżę bezawaryjnie bo wszystko na klej poskręcane. Jako podkładkę pod tarczę zastosowałem jednolitą podkładkę z adaptera sztywnej osi tylnej 12×142 na 12×148: https://images90.fotosik.pl/216/3fa1ecd44951bcc3.jpg
I taki dystans na oś silnika:
https://images92.fotosik.pl/62/dfb20bc6954d210d.jpg
Niestety do 3k turbo wszędzie trzeba dawać dystansy. Brakuje mi jeszcze podkładki pod wolnobiegiem bo przerzutka ociera o silnik gdy jest na największej zębatce. Takie uroki 3k Turbo. Mam nadzieję, że twój film uchroni wiele osób przed podobną awarią. Łapa w górę!
Dokładnie to samo mi się przydarzyło. Lutowanie nr jest moim ulubonym zajęciem.
Taba patent odemnie aby było łatwiej przepchnąć kabel przez oś silnika posmaruj go delikatnie sylikonem , w moim przypadku czasami pomaga ale poza poślizgiem mamy inny większy plusik mamy 100% pewności że będzie szczelne i wilgoć się nie dostanie przez oś do silnika
Przerabiłem to nie raz. .halle też wymieniałem .dużo trudniejsze niż wymiana jakimś tam kabelków. Następie czeka hub na przewinięcie.ogarnim na bawarii
Po deszczowej pogodzie, zachciało mi się ładować baterię a w trakcie sprawdzałem poziom naładowania i co… rano nie mogłem ruszyć do pracy bo silnik nie reagował.
Silnik kupiłem nowy, kontroler nowy i zakładam – dalej nie jedzie. Sprawdziłem bez wyświetlacza i okazało się, że kontroler sprawny, silnik też – tylko wyświetlacz padł, chociaż uruchamiał się normalnie. Teraz mam dwie hulajnogi i obie działają 😉
0:13 tak zdarzyło mi się tak jak mi padła bateria 😛
Żeś mnie wystraszył trochę bo od ponad miesiąca nie sprawdzałem stanu kabli na wyjściu z silnika , Już z lecę do garażu sprawdzić czy wszystko jest ok .
Koorva same cipy co sobie nie dają rady🤪.
Dobra robota i super odcinek 💪
Z tego co widzę na stopklatce zrobionej na filmie (0,26min )to tylko patrzeć jak podkładka zabezpieczająca przestanie pełnić swoją rolę i ośka silnika obróci ci się w ramie dookoła urywając przy tym kable od silnika. Przydało by się dogiąć bardziej tego wąsa na podkładce tak aby był pod kątem prostym a najlepiej to dokupić dodatkowe zabezpieczenie przed obróceniem się osi w ramie i założyć pamiętając że na oś działa siła odwrotna do kierunku obrotu silnika.I to dopiero zabezpieczy na 100% ramę przed rozerwaniem.
NA CHWILE OBECNĄ OD momętu bodowy roweru przejechałem 2000 km i narazie kabel sie nie przetarł
3 dentki w zeszłym roku w tym roku 4 będę wymieniał moment obrotowy silnika bez litości urywa wentle nawet jeśli tulejka jest wszechobecna z kołnierzykiem a do wszystkich pamiętajcie o trytce ale i tak blisko kabla będzie tarcza pozdrawiam z pokładu cannodela tego biało niebieskiego tyż 2005rok
Popularna wada tego silnika
Znajomy miał lepiej podczas jazdy zrobiło się zwarcie w pakiecie aku i rower poszedł z dymem. To nie była samoróbka tylko kupiony z tych tańszych. Jeszcze trochę i oprócz pompki na elektrykach trzeba będzie wozić gaśnicę 😉
ja do tyłu nie wstawiam już tarczy hamulcowej tylko ustawiam regeneracje na maksa