Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

O "królu" polskich warsztatów czyli silniku BXE 1.9 TDI



Zapraszamy do korzystania z giełdy części www.motoszrocik.pl

oraz do naszego sklepu www.motogop.pl

Tutaj link do oferty z silnikiem:

https://motogop.pl/szukaj?controller=search&s=bxe

Strona serwisu www.wymianasilnikow.pl

@MOTOGOP #mechanika #warsztat #samochód #warsztaty #serwis #warsztatsamochodowy #mechanika #firma #motoszrocik.pl

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

41 thoughts on “O "królu" polskich warsztatów czyli silniku BXE 1.9 TDI

  1. mam bxe od nowości najebane 470k km odpala od strzała, pali poniżej 5 litrów, nie bierze oleju, jest na fabrycznych wtryskach, fabrycznym turbo i wydechu. Olej zmieniany zawsze co ok 10k, rozrządy i reszta jak w serwisówce, albo częściej. Nie dolega temu silnikowi nic.

  2. Mam A3 8p 2009 1.9 BLS
    Najechane ponad 200 tys km
    Prewencyjnie sprawdzane panewki i są jak nowe, olej zmieniam co 10 tys km, jak jadę autostradą to zawsze jest 200 km/h,
    Więc nie siej Pan propagandy gdyż wadę miały tylko i wyłącznie bxe a bls jest wolny od wad. No chyba że ktoś zmienia olej co 30 tys km….

  3. Co za bzdury gościu gada!!!! Mam Golfa 1.9 TDI bxe 350tys.nalotu 2007 rok. Panewki sprawdzone przy 320tys. Japońskie taiho.stan bardzo dobry!!!!.Jak gościu by miał jakieś pojęcie to by wiedział że w tym okresie było 3 dostawców panewek. Taiho.Glycoi kolbenszmity.Przekrecalo kolbensmidt!!!

  4. A silnik bsv też ma takie problemy? Ja mam superb 2006r 202k przebieg (od nowości w rodzinie) i problem w tym że strasznie głośno chodzi… uszczelki na dolocie(nieszczelności), na kolektorze wylotowym, nagar na zaworach, wałek rozrządu? Czy właśnie są jakieś z nim typowe usterki z którymi mógłby się do was zwrócić?

  5. Te wypowiedzi są chore A ludzie pierd… te głupoty na yt jeszcze głupsi no więc pan reklamę sobie robi haha ja mam a3 8p sportback 97r bls 307tys przebiegu lata aż miło to jak idiota kupi chuj.. tv zepsuje mu się to już jest be np sony jak samsung to samsung jest be te wypowiedzi dla mnie są żałosne smutne jak wypowiedź że panewki z zamkiem jest mocniejsza niż bez zamka totalna bzdura ja filmik autora wrzucam do kosza 2x większy przebieg ma auta i jakoś jeździ żyje dobrze się ma oleju nie pali no coś na rzeczy

  6. Nigdy otakich rzeczach nie słyszałem przy tych silnikach, mało tego cały czas słyszę i widzę jak ludzie mają te auta z przebiegami 300-400 tys km i mówią że nic im nie jest. Nie wiem skąd to wzięte, chyba że przyjeżdżają jakieś Janusze co oleju nie zmieniają

  7. Octavia II 2009r 1.9tdi BXE zakupiona w 2018r z przebiegiem 125tys. obecnie 170tys cisza spokoj. wiadomo przeglad okresowy i ja wymieniam ojej co 12tys i kropka 🙂

  8. Możesz mieć swoje teorie i mieć prawo do tego ale do prawdziwego specjalisty z grupy VAG jest ci jeszcze daleko… , ja skorzystałem z wiedzy i porady prawdziwego uczciwego fachowca. Więc nie wrzucaj wszystkich tych silników do jednego worka i tyle, grupa wymieniaczy i lepiorzy👏

  9. 1.9 BXE 2010. Silnik z Polski. Octavia 2FL panewki jak nowe, aktualnie 230 tys. U mnie wytarł się wałek rozrządu (krzywka) i szklanka, dlatego kazałem sprawdzić też panewki. Wszystko po za tym oryginalne bez widocznych śladów zużycia. A panewki zaczęto robić (bezołowiowe) nie ze względów finansowych a ekologicznych.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!