Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

REMONT SILNIKA DO 100 ZŁ? Czy to możliwe?



W filmie przedstawiam długodystansowy test dodatku do oleju silnikowego. Użyty preparat według producenta zwiększa efektywność pracy silnika oraz wydłuża jego żywotność.

Jeśli byłby ktos tak miły wesprzeć mnie w remoncie silnika, będę przeszczęśliwy

⚡BTC ►
bc1qygqr6tngzh8wtwneg9cvkqgf43esjggp4j0wzh
⚡ETH ►
0x9b9a59722454dcBB548A44ddC8DF540bAB074c1E
⚡BNB ►(sieć BSC BEP20):
0x9b9a59722454dcBB548A44ddC8DF540bAB074c1E

Dziękuję !

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

37 thoughts on “REMONT SILNIKA DO 100 ZŁ? Czy to możliwe?

  1. Cześć powiem Ci, że moje auto brało olej podobnie. Peugeot 306 1.6 89 koni. Musiałem dolewać 1l na 2 zbiorniki tankowania (tj. Ok 700 – 800km). Głowice, blok i wal poszedł do sprawdzenia – wszystko o dziwo lux tylko pierścienie i uszczelniacze zostały wymienione. Zamierzam zalać olej mihel i dodatek ep500. Jestem ciekaw co wyjdzie. Pozdrawiam.

  2. Do wymiany pierścienie, pomagałem przy remoncie 1,6 w golfie 4 pierścienie były tak zapieczone że nie dało się ich wyciągnąć z tłoka, po wymianie pierscieni, panewek z 3rok zero poboru oleju

  3. Jeżeli jest u ciebie standardowa odma w kształcie grzybka to przy dodaniu gazu podciśnienie powinno pokonać opór sprężyny i sciągnąć membranę która przytka otwór do dolotu, jeżeli jest dziura w membranie to otwór nie zostanie zamknięty i cała mgła olejowa przy dodaniu gazu zostanie zassana i spalona, ewentualnie uszczelniacze zaworowe mogą być plastikowe. Można zajrzeć do dolotu czy dużo oleju tam jest.

  4. Oczywiście, że się da. Te silniki mają wadliwe pierścienie zgarniające Olej, wymieniamy pierścienie, uszczelką pod głowicą nowy płyn olej nowe uszczelniacze zaworowe 17zl i jeśli zrobimy wszystko samemu to 1tys zł to lajtowo jeszcze na browarka zostanie

  5. Jprd taka prosta konstrukca ściągasz głowice demontujesz mise olejową wyjmujesz tłoki wymiana pierścionków przy okazji sprawdze nie cylindrów I po sprawie
    Koszt
    Pierścienie
    Nowy olej
    Szpilki głowicy
    Uszczelka pod głowicą
    Uszczelka pokrywy zaworów i misy
    No i ewentualne planowanie głowicy

    A te dodatki niby które mają pomóc to zwykły marketing one nic Nie dają

  6. Na uszkodzony mechanicznie silnik żaden środek nie pomoże i taka jest prawda
    A ceramiki i inne wynalazki to można lac do zdrowych silników pamiętając o regularnej wymianie oleju ale nie co 30 tys

  7. Dziękuję za ten filmik. Może w końcu parę głów mądrze rozmyśli. Ten silnik znajduje się w Seatach Skodach Audi Volkswagenach . A Podobno to takie dobre auta.
    Na koniec , silniki z grupy VAG 1.6 mpi 1.2 tsi 2.5 tdi SZROTTTTTTTTYTy.

  8. Trzeba bylo najpierw sprawdzic ..
    Odme silnika ..w tych modelach czesto tak bylo ze uszkodzona odma powodowala wieksze cisnienie w ukladzie korbowym przez co w sówie ssania nadmierne ilosci oleju przedostawaly sie do komory spalania i silnik pił olej lepiej niz wielbłąd wode…
    To nie sa jakies skomplikowane silniki ..stare dobre 1.6 od vw…
    Te silniki wytrzymywaly naprwde potezne przebiegi…
    Oczywiscie przy zastosowaniu dobrych srodkow smarnych..
    O jakosci zalecanej przez fabryke..

  9. Wybor dobry! Ale produkt ktory zastosowales pozostawia wiele do zyczenia. Jest dobry produkt oparty na MoS2 ktory malo tego ze tworzy sliska powierzchnie to jeszcze wnika w jej glab tworzac podpowierzchniowe struktury ktore na wskutek tarcia I temperature wychodza na powierzchnie tworzac ponowne uzupelnienia. Proporcja preparatu Jest 1-10 czesci swiezego oleju na rozgrzanym silniku dodajemy I w dluga trase. Po ok 1500km mozemy spodziewac sie pozytywnego efektu. Cena prepartu to ok $30 nie malo ale to dziala

  10. hej mam duster 1.2 tce spalanie oleju litr na 1000km płukanka tec i dolałem na tłoki przez świece poczekałem 30 minut i odpałka na 15 minut potem wymiana oleju na nowy .wynik na 2000km spalanie oleju 0 umnie pomogło

  11. A dlaczego nie sprubowałeś z płukanką tec 2000 ? Albo chociażby z tą słabszą od lquid moly
    Dwusiarczek jest dobry jeśli silnik nie chleje tyle oleju i jest całkiem zadbany żeby prewencyjnie poszczelniać jakieś drobnostki i jeśli już lać to prawie czysty dwusiarczek molibdenu a nie w dodatku na kanale TVN turbo jest to dobrze pokazane pokazane chyba na audi A6 z V6
    Powinno się to raczej dawać co kilka lat a płukanke co każdą zmiane oleju bo silnikowi to nie zaszkodzi a będzie ciągle w dobrej kondycji

  12. A4 B5 1.6 Ahl, w zeszłym roku robiłem pierścienie z panewkami 2300 zł. Teraz nie dolewam oleju. Silnik zalany olejem 5w40 Castrol. Także moje zdanie jest takie, jak bierze olej w granicach 0,5 litra na 1000 km to płukanka może pomóc, ale jak bierze już około litra to raczej bez naprawy mechanicznej się nie obejdzie.

  13. Tak jak pisałem pod wcześniejszym filmem, zamiast kupować zawyżone cenowo liqiu molly 5w30 powinieneś zalać 5w50 od elfa i do tego ewentualnie dwusiarczek molibdenu w formie w proszku, i gwarantuje ci że samochód przestał by brać tyle oleju. pozdrawiam

  14. Masz suba łącze się z Tobą w bólu ~ użytkownik Seata z silnikiem 1.6 MPI 😁
    Czekam na film jak po remoncie i liczę na jakieś info co było robione i ile kosztowało.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!